Alla inlägg den 8 januari 2018

Av anonym anonym - 8 januari 2018 23:15

Här är veckans rapport och ser inte alls bra ut känner verkligen när jag såg detta hur jag hade fuskat med det hela också.

Av anonym anonym - 8 januari 2018 23:00

i dag var det en sån dag som jag kände ska jag eller ska inte helt ärligt men eftersom jag var nyfiken så kunde jag ej låta bli alls.

bestämde mig för att en tur ut till kungenskurva och till dollarstore där också.

man har hört att dom har bra priser på allting i stort sätt  också .

så lämnade mitt ❤️ Som jag tror tyckte eller kändes lite jobbigt när jag skulle lämna honom på dagis i dag efter jul uppehållet också.

packa på alla klädes plagg som man behöver så här års 😱😱 och lika kallt som igår också var det ända som var tur var att solen skiner i allafall så var lite varmare på det sättet.

men när jag hade lämnat mitt lilla ❤️ Så då drog jag i väg dit ut med tvärbanan till Liljeholmen och sen där i från till promenad till kungens kurva som hittade rätt till man kom till tunnel som brukar gå till Ikea.

då hade dom stängt av den så blev att gå en rejäl sträcka också förbi heroncity bland annat förbi Ikea tills man till korsningen där.

men halvt svettig var man i allafall men hittade rätt till slut också tur var också.

när man kom in i butiken så var det mitt place kan man allt säga bara make up hårprodukter också min avdelning med andra ord.

och billigt t o m billigare än på öob om man ska ha nått o jämföra make up priserna där.

men hittade lite saker i allafall våtservetter till mitt lilla ❤️ Blöjbyten och sen till mig att ha i handväskan och sen också ett par tofflor till ❤️  Vegansk choklad som smakade helt okey också inte alls så äckligt som jag trodde det skulle vara.

träffade kompisen där och sen hem.

hann äta en smårgås sen hämta ❤️ På dagis också och handla hem lite saker och sen baka bullar på kvällen som verkligen tig evigheter också.

 

Av anonym anonym - 8 januari 2018 22:00

Dagens resultat på stegen och väldigt nöjd med detta också.

Av anonym anonym - 8 januari 2018 01:00

På mina bakverk som nu ligger i frysen också eftersom vi får gäster på söndag .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards