Direktlänk till inlägg 16 januari 2018

Hade planerat men ändra mig när snökaoset kom under dagen!!

Av anonym anonym - 16 januari 2018 23:15

ingen bra start på dagen i dag måste jag säga från mitt ❤️ Sida till mammsens.

den ena vakade halva natten medan ❤️ Vaknade tre på natten gjorde han men somnade om så vakna vi alla vid 08:30 i stället  och lite bråttom till att gå till förskolan och göra sig i ordning honom.

men man var bara några minuter försenade i stället men gjorde dock inte så mycket alls egentligen måste jag säga.

var väldigt rått och kallt och det blåste bra också samtidigt också .

märktes tydligt att mitt ❤️ Inte ville i väg alls pga stormen som kom.

men vi kom i väg till slut så lämnade extra byxor och ❤️ Kom med in också till omklädnings rummet också  men sen tog en av fröknarna över honom .

tror dock inte att dom vart så länge ute i dag eller.

dom syntes knappt på gården också t o m.

våran granne kom över vars barn vi ska vakta så ❤️ Får lite kompis i allafall här i kvarteret också.

så grannen och den yngsta killen var här ungefär 1-2 timmar .

starten är ju i mmorgon så få se hur detta går också.

 

egentlgen hade jag tänkt gymmet i dag men blev inte skulle vart jobbigt med att gå upp till fridhemsplan och var helt köädd fel på överkroppen och var frysen.

så bara till butiken med mammsen och handla hem vegansk produkter .

och hämtade hem en liten överlyckligt litet ❤️ Som knappt ville hem i dag men till slut så lyckades jag få med honom hem tur var.

men var stolt över honom hade i dag gått på toaletten dock inget behov med i allafall provat sitta.

så det gjorde mig stolt i allafall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Av anonym anonym - Onsdag 10 april 00:00

Minis sov smått dåligt jag sov också lite upp and xcðg Gubben ringde och kolla läget och sen kunde minis inte bestämma sig hur han skulle göra om han ville gå tidigare eller inte var verkligen up and down ö. Jag bestämde mig att städa och började ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards