Alla inlägg den 18 januari 2018

Av anonym anonym - 18 januari 2018 23:45

      så ser dessa garn ut som jag har bestämmt mig för lite andra färger än bara gröna röda blå vita nystan som jag har hemma.

Av anonym anonym - 18 januari 2018 23:30

   

Av anonym anonym - 18 januari 2018 22:45

vaknade halv nio blev tvungen gå på wc mitt i natten och hörde att mitt ❤️❤️ Var vaket också så klart.

så hörde då att han var vaken mitt ❤️ Men hade somna om sen i stället om man säger.

men skynda mig med att klä på mig och käka frukost men mitt Milla ❤️ Envisades som bara den med att inte gå eller inte ville gå.

men satte honom i vagnen i dag .

innan vi gick så såg jag att ❤️ Gudmor hade skickat ett sms på chatten och sa att vi ändå kunde ses men dock Men ungefär till 14:00 har hänt lite saker hos henne som respekt så går jag inte on på detta för hennes skull men att det ör väldigt allvarligt i allafall så mer än detta tänker jag inte berätta alls.

men detta gjorde att jag bestämde mig för att ta med ❤️ Vagn till Bromma blocks.

jag hade ju ett ärende till rusta och det var att införskaffa lite nytt garn så blir det dit att införskaffa lite mera .

märkt att dom jag har börja ta slut och att jag nu har kommit in på sista garn nystat på sängöverkastet hoppas jag hinner klart med detta innan sommarn också.👍

sen när vi skulle skiljas åt så skulle jag in på citygross och handla hem så saker också vetemjöl bland annat nytt vaniljsocker till mig också så klart.

men jag var hemma till halv tre hade lite ont i ljumsken efter att jag   hade halkat till på en isplätt  nere vid Johanneslund tågstation också.

Och vid 15:00 hämtade jag mitt ❤️ Som hade fått världens beröm av båda fröknarna att han hade åk lapp stjärtlapp sa man på min tid  i  backen vi här ute tvärs över gatan.

så bestämde mig för att dra till maxi och handla en sån  på hemvägen också.👍👍 efter att en av fröknarna frågade mig om vi hade hemma son hemma.

inte farligt dyrt eller vad dom .

hemma sen tog det c:a en timme hemma med att få allt ❤️ Ytterkläder.

stog grät tills allt att mammsen kom hem .

lagade mat till mig  sen höll ❤️ I sällskap att jag själv somnade till och vaknade med att mitt ❤️ Sa mamma trött typ 3 gånger.

annars lugnt kvällen vart ok kollade på gåsmamman som kom eller ny säsong på denna kväll.

somnade i soffan lite o då

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards