Alla inlägg den 23 januari 2018

Av anonym anonym - 23 januari 2018 23:00

       

Av anonym anonym - 23 januari 2018 23:00

   det kunde ha vart bättre måste jag säga men har ju lite o göra innan mitt ❤️ Födelsedags kalas.

men ska förbättra på det hela det ska jag inget skjuta upp det.

Av anonym anonym - 23 januari 2018 22:00

vaknade i dag kvart i nio och mitt lilla ❤️ Var super grining av sig så det heter duga och är så nu varje dag också så klart.

så tog sin stund innan vi kom i väg till dagis med honom också gör så ont i mitt ❤️ När man måste tvinga honom även om det aldrig är så ofta tur är i allafall.

men ont gör det ändå kan man allt säga att det gör.

men kom till sista sekund dom skulle åka åklapp i stora backen som jag kallar på andra sidan och gjort sen jag själv var liten.🙂

så skynda mig eftersom vi har denna backe tvärsöver gatan ville se mitt lilla ❤️ Kämpa på och ha kul.

så dom var ute 1-2 timmar underbart väder också var det så klart medan dessa ungar var ute.

och lekte i backen.

 

i dag fortsatte jag på mitt projekt med att baka och bestämde mig för att hinna med 3 stycken saker i dag inkls att handla också.

började med daim fluffen gick bra 

 

180 g daim choklad

3 dl vispgrädde 

häll grädden i en kastrull och lägg choklad bitarna i  grädden och låt det smälts ska ej kokas upp.

häll i bunke eller annan förpackning och ställ in i kylskåpet låt stå 5 timmar helst över natten.

var och handla snabbt och sen kom hem och fortsatte med satsen muffins som jag tänker låta bli mascarpone cupcakes.

fick ta och göra 2 dagar för att den räckte inte till alla formar som jag har lagt ut på plåten.

hann just och just att få ut dom innan mitt lilla ❤️ Skulle hämtas som tur var i allafall.

men mitt ❤️ Skulle själv klar vara envis så in i bängen måste jag allt ta och säga  slutade med att jag fick på honom skorna i allafall men sen ner i vagnen med en filt upp till näsan på honom.

lign kväll var det och bestämde mig att baka kakor när ❤️ Hade lagt sig så man ej behövde känna sig frustrerad i stället.

men lagade 4 satser kakdeg ska sen i morgon fråga om det behövs mera men hoppas på inte Tårtbottnet och mera muffins som ska bli cupcakes av 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards