Alla inlägg den 27 januari 2018

Av anonym anonym - 27 januari 2018 22:00

jag hade ett anfall rätt men lindrig.

väcktes runt halv nio av mitt lilla ❤️ Även om det tog några mminuter innan man kom upp ur sängen.

men hann bLi klar på en mm frukost om tre till kläder dammsuga

klart det som behövdes inne hos min .

sen makeup som skulle var på också innan gästerna skulle komm

våran granne var 2 som kom en har den med sin gubbe och barn som man nu nångång börja ta ha banvakt till då och då.

sen var det farmorn fastern hennes gubbe och söner

sonen gudmor kom med hela sin patrull en stund men ett trevligt litet kalas med massor av födelsedags presenter mm till mitt ❤️.

beröm för mina tårtor b

men vart  trevligt  och roligt också och full fart på det också så klart .

själv umgicks jag mest sonens pappa också men var trevlig avslappnat också så klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards