Alla inlägg den 28 januari 2018

Av anonym anonym - 28 januari 2018 23:30

    dagens resultat blev allt så här .

men det som jag på riktigt blev besviken på var allt detta 

veckans rapport.

det var mig verkligen väldigt pinsammt att se detta resultat med 48 430 - 30 105 bort tappade steg.

Av anonym anonym - 28 januari 2018 22:30

sov gott i natt och gott men dock somnade runt halv tre denna natt vet ej varför.

 Men var väldigt trött i morse måste jag säga att jag var som när man var bakis ungefär somnade med kaffe koppen i handen till och med.

men mitt lilla ❤️ Fick upp mig  i allafall med att nästan slita upp mig så klart.

lagade frukost till oss sen tog jag med min andra kaffe kopp till tv rummet eftersom mitt ❤️ Ville se stadens hjältar dok och klockan började närma sig halv tio och insåg att jag aldrig skulle hinna till danspasset på brommaplan så fick ta och avboka detta.

men det blev en promenad i allafall runt karlbergs kanalen i stället självklart skulle det börja regna också så klart tur var när man nästan var hemma igen också .

men gick in och handla innan en mjölk .

ringde mammsen och sa att jag var på väg hem också nu så klart så berättade hon att hon skulle gå till butiken med ❤️ men att han vägra ta på sig kläder eller närmare byxorna kan man allt säga i allafall.

sen på kvällen så blev det bron där jag höll allt på att somna också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards