Alla inlägg den 29 januari 2018

Av anonym anonym - 29 januari 2018 22:45

vakande av att mitt ❤️ Kom in med sin ficklampa som han allt fick av sin farmor i helgen .

fördelar/nackdelar också så klart men jobbigt när han skulle lysa en rakt in i ögonen också så klart det får man ej glömma eller så klart.

 Mammsen hade allt ett litet snack med angående om vikt och angående om gymmet som jag tog åt mig lite av och lite illa vid mig också så klart.

men lovade nu att gå i morgon måste ju ha ett måste börja nu kan ej så ut som jag gör eller helt ärligt.

och gick bra att lämna lilla ❤️ På dagis också så klart för det gjorde det.

var en av dom andra fröknarna som som tog om honom i dag också från den äldre avdelning var riktigt skönt att prata med också som gav lite bra råd som jag tog åt mig av och inte illa vid mig.

blev en promenad till Fridhemsplan i dag efter att mammsen hade gjort sitt ärende där och jag hade mitt ärende också så klart.

och självklart skulle det börja dugg regna också så klart vad mer än det kan man säga.

men en fika på espresso house blev och en café latte också blev det.

och sen många funderingar och tankar på sonens pappa och efter ha prata med hans mamma igår om lite saker.

som är då att som jag lagt märke till nu också och kännt av .

efter alla försök med att dejta någon kille att det har inte fungerat eller samtidigt att det inte har kännas bra alls på den punkten.

och att det har kännas fel mot mitt ❤️.

som är att jag har insett att jag har känslor för sonens pappa så är det bara efter allt bollande fram och tillbaka.

men detta gjorde att jag blev lite försenad till att hämta mitt ❤️ Och då såg jag något som bara inte får inträffa alls måste måste säga inom detta.

och det var att hon som har mitt ❤️ Är  inte lämpad för att att jobba på avdelningar för dom mindre barnen.

utan närmare tvärtom .

av dom här punkterna så klart också.

1. Att hon alltid ska något att kommentera och påstå

2. Alldeles för sträng.

När jag kom innan för dörren i dag så stog hon där och tvingade på mitt ❤️ Skorna trots att han sa nej då knuffade honom nästan ❤️ På golvet och sa ta på dig skorna är det så svårt .

sen upptäckte dom mig och han kom nästan springamedd till mig med nästan gråten i halsen och detta fick mig nästan att koka helt ärligt också.

 och sen började klaga på mig att jag var 2 minuter försenad som att hon vord besvärad och hade problem med detta också och riktigt stog och hackade på pga detta med 2 minuters Försening helt sjuk ju när det är knappt nånting.

så blev ganska upprörd över detta också tyvärr men berättad  för min mamma om detta också .

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards