Alla inlägg under januari 2018

Av anonym anonym - 21 januari 2018 23:41

nu på morgon kom mitt ❤️ In till mig och väckte mig som han inte gjort på några dagar vet ej varför.

men mysigt och så här var det också under ❤️ Ännu hade jul lov också då när vi kom hem från Teneriffa.

somnade riktigt gott i går efter ha ägna min stund här och uppdaterat med inlägg och uppdaterat med foton också som jag känner har blivit mycket viktigare också nu.

i nu till dagen här också så klart 🙂.

träningsvärk kände den mycket i armarna också vilket bara betyder positivt så klart och lite i rumpan också bokade in mig i går på dagens danspass på brommaplan men mest som test att det stämde också så klart.

Men var i dag osäker på hur mycket jag hade på åkkortet också så klart man vet ju inte.

plus ville inte väcka mammsen i onödan med att säga något som man inte sagt i förväg.

så har kollat lite på Pippi Långstrump med honom undertiden så mammsen sov ännu lagade frukost åt mig och mitt ❤️ Också gröt men den fick stå på bordet tills att han ville ha och var hungrig ville absolut inte tvinga honom.

mammsen vakna sen göra sig i ordning gick ut i parken med lilleman också  en stund till ordet trött kom då satte jag honom i vagnen.

så tmig en promenad med honom också.

tyvärr somnade 😱 men inget göra men var bara nån halv timme tur var också.

Som tur var och inte flera eller så vet attan hur det hade gått.

men vakande när vi var vid porten.

i morgon har mitt ❤️ Tandläkare sitt 1 besök var det också blir intressant kommer att berätta om detta också.

tog lite bilder från promenaden också  från norrmälarstrand som valde att gå via hantverkar gatan uppåt också.

Av anonym anonym - 21 januari 2018 23:15

    så här blev dagen två foton från promenaden i dag på norrmälarstrand i dag.

i dag kändes riktigt som en vårdag också syns bra på vädret och på sol och frisk vår dag o frisk temperatur 🙂🙂

 

Av anonym anonym - 20 januari 2018 23:30

    från promenaden till gymmet och dagens outfit på gymmet ock men var nöjd med i allafall så inget att skämmas för eller nöjdmed den,




Av anonym anonym - 20 januari 2018 23:15

     så här blev dagens steg och km .

men är nöjd med steg

Av anonym anonym - 20 januari 2018 23:00

hade en ganska seg uppgång trodde klockan var 10:00 men bara 07:30 när mammsen och mitt ❤️ Kom in till mig frukost hade redan fått i allafall.

som jag berättade lite om igår att jag kände lite av hur kommer det att gå med allt som ska till ❤️ Kalas nästa helg  med det som jag planerat och tänkt.😱

men vad gör man inte för sitt ❤️ Som sagt innerst inne.

men när jag la mig igår så kände jag mig helt slut nästan så att man orkade knappt nånting också.

och som nu i morse gjorde att jag var helt out att orka mig upp också till och med men kom upp satte i gång kaffe vatten och kokade gröt till mig hade innan min frukost satt i gång ❤️ Favorit program också så klart.

men mammsen fick sova tills att jag skulle gå så lagade jag kaffe pt henne och frukost.

sen gick jag till gymmet  ett väldigt behagligt väder var det också  och plus grader också dock inte halt som jag allt trodde skulle bli också när jag kollade på vädret nu igår innan jag somnade också.

men sol och underbart väder plus grader också var det så klart  var ganska svettig när man kom fram.

men var i god tid och inget ha bråttom eller skönt .

så hann köra lite crosstrainer en stund så man var lite svettig när man gick till sal 1 för danspass den sortens gruppträning .

medan vi väntade så var det en annan deltagare som frågade tjej varför hon hade olika outfits varje som exempel på det hela då att en lort halv vid kjol med linne och något mag tröja med ärmar ströspela ganska mycket 80-90 tal i det hela med matchande skor till och blev en väldig diskution om det hela roligt att lyssna på men kan dock inte vart så skoj för henne i allafall .

men verkade inte illa ta illa vid sig av detta .

passet gick bra och hängde med dubbelt böttre denna gång än vad man sist gjorde. 

Efter passet berättade instruktören att han skulle börja ha en dansklass på sats brommaplan det gjorde mig väldigt glad med tanke på att man kanske måste vara hemma en lördag men så kan man gå dagen där på hans klass det är ju perfekt.

hemma sen bara myst med mitt ❤️ Utom ordentlig och kom i väg ut också.

var ner till parklerken med ❤️ Och mammsen kom senare och sen blev riktigt kallt till kvällen frös bra om händerna också gjorde man 

Av anonym anonym - 19 januari 2018 23:45

    så här blev det hela i dag med steg och resultat som kom på morgonen i från appen så får man se vad vecko rapporten säger denna gång nu också.

inte sett bra ut 14 dagar precis .

Av anonym anonym - 19 januari 2018 22:30

i dag var mitt ❤️ Hemma eftersom dom hade planerings på dagis  och jag till psykologen.

och som gick bra också så klart  men hemma sen var man helt slut måste jag säga  lekte med ❤️ Efter han var klart med sitt bad och blev lite boll spel med .

och sen  lite youtube och stadenshjältar och då kände jag att jag var helt out och trött och på väg att somna ett par gånger också till och med också.

 Lagade mat veganska bullar med sån här havre produkt som typ är som matlagningsgrädde men gjort på havre och sallad till.

 

kolla nyheterna och spelade lite mer boll med ❤️ Också sen. Thet nyheterna och fick säng ❤️ Städa bort hans saker som låg utspridda på golvet .

och sen näst nöst sista bak projektet ut i från sista tårt bottnet som är cupcakes så bakade 1 sats cupcakes kommer bli en till sats av detta slängde in i frysen sen första satsen när dom svalnat .

blir sen på måndag som jag lagar den sista som med tårtbottnet  en dag Time out bara köpa hem redskap för marsipan tårtan ta reda på hur man för bottnet inte torra och hårda om man ska häls på lite vatten så klart.

men känns lite som att jag har tagit på mig lite för mycket 😱 men ska gå bra är säker på det.

tur är en gång om året som man gör sånt här.

annars efter bakningen har det vart lugnt i allafall och känner i kroppen att jag måste vara ner också ta det man orkar och energi.

just därför jag började med ❤️ Kalas produkter i god tid.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards