Alla inlägg den 2 februari 2018

Av anonym anonym - 2 februari 2018 23:00

   

Av anonym anonym - 2 februari 2018 21:45

mitt ❤️ Väckte mig runt 06:55 i morse ingen roligt tid men står och tjatar tills man är på fötterna mitt lilla ❤️.

i dag skulle min förvaltare komma hit men kändes väldigt skönt att jag slapp vara med gillar inte det.

som har med 2016 att göra när vi hade haft mötet där min kompis var på han som aldrig vågar komma till villan som gjorde att jag bestämde mig för att han ska fråga mig om detta om han får följa så jag inte behöver bli besviken på det hela så klart så kan jag se svaret på att prata med att man kunde ge för svar .

kom i väg halv efter att lämna mitt❤️ Dagis så bakade jag scones med typ 1-2 ingen bra frukost hemma som gjorde att både jag inte ville ha gröt en inte alls väldigt tjock blev detta också.

 Sen runt kvart över lite så drog till gymmet 🙂.men var nöjd medan var där 2 timmar ungefär höll på att glömma bort henne som skulle ha den vita tallriken.

blev att hämta mitt ❤️ Också  eller vildingen med andra ord.

och sen kvällen blev då en kväll med både lugn och vildhet😬

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards