Alla inlägg den 22 februari 2018

Av anonym anonym - 22 februari 2018 23:45

lämnade mitt lilla ❤️ I morse på förskolan så då ville han bli buren ända upp till trappan som vi har på vägen till förskolan.

men det gick bra pratade med lillemans fröken som frågade hur det kändes igår efter samtalet  på utvecklings samtalet det jag sa att jag var nöjd kände att jag hade fått svar av det som jag hade fundera mycket som i helgen hos pojkvännen när han fråga mig vad jag funderar på.

sen blev det en Time out från gymmet i dag också kände att det behövdes också så klart.

så små stända undan lite saker också som man inte hann med igår också.🙂

sen runt 13:00 tiden så började jag gå till Sabbatsbergs sjukhus där jag har henne.

underbart väder i dag solen skiner också och samtidigt fick jag lite vårkänslor när jag gick ut . ☀️☀️☀️ Det som sakandes var min älskling brevid mig under promenaden dit också saknar honom mycket.

samtalet gick bra och kände att jag och trevligt och skönt att ha någon att prata med som är utan för hemer och inget tjafs.

det jag berätta om var om dessa stödgubba som dom kallades av mig Hur jag kände mig får någon sorts panik rota blandat mina saker också.

det jag hade mer hade räkna med papper frågorför städning tillhör min bucket list hade nu ett fungerar bra med detta och nöjdocvill ej ha s

syrran som som försökt ta livet av sig med o hänga sig.☀️annars lung lvöll

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards