Alla inlägg den 24 februari 2018

Av anonym anonym - 24 februari 2018 23:30

 

Av anonym anonym - 24 februari 2018 23:15

på förmiddagen blev det dansaerobicsen kl men själv instruktören kände sig ganska orörlig som han sa innan passet började också och var denna gång väldigt roligt också.

på vägen till gymmet träffade jag min ena kusin också på tranebergsvbron också var skoj med tanke på att man inte träffar dom så ofta.

men stannade bara en liten och prata så inget långt samtal.

och själv klart väl framme på gymmet så i omklädnings rummet upptäckte jag att jag hade glömmt mitt träningslinne 😱😱 så blev min lång tröja vika upp ärmarna på den gjorde inte så mycket var inte direkt skönt precis.’

kändes som att man fick dra upp byxorna hela tiden och sen samtidigt dra ner tröjan hela tiden också så lite jobbigt samtidigt.

ömmande bröst också så klartZ

men träningen hjälpte lite i allafall på det sättet .

sen blev det hem till älsklingen möttes upp vid Liljeholmen handla där bestämde oss för thaisoppa också.

oCh lite mys när vi var hemma lagade mart mys stund sen lagade mat och där på bondfilmen också .

favoriterna till filmer .

och henne som vi kallar m häll på att göra mig galen med alla sina frågor som dock hon tror jag kan svara på.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards