Alla inlägg den 7 mars 2018

Av anonym anonym - 7 mars 2018 23:57

hade denna natt lite svårt att somna vet inte varför men jag somnade runt två halv tre i natt.😱

sen kom mitt lilla ❤️ In och väckte mig började ta av mina strumpor och bytte till tofflor och satte dom tillbaka på min fot också till och med.

och skulle krama om mig många gånger också gjorde han mitt lilla ❤️ Också.

åt frukost lätt honom leka en stund också så klart för det måste han få innan vi skulle gå till dagis också men var dock väldigt busig samtidigt eftersom han inte ville klä på sig alls och krångla vid byte av hans morgon blöja också.

men till slut så lyckades vi allafall .

och sen tog han mig direkt i handen också när vi kom ut från porten också 🙂.

men var väldigt lätt att lämna i dag plus att det var den andra fröken som är väldigt trevlig av sig och gulliga.

och hem sen och packa gymmvätskan också och gick hemmi från runt halv elva tiden för att komma i lagom tid gymmet och använda min start monitor på min mobil och på datorn för man inte ska sova.

men körde crosstrainer en timme och sen lite andra

maskiner som påminner om crosstrainer och sen också var något igår.

Annars var det en lugn på gym’et i dag utom ordentligt 👍👍 men allting löste sig på i allafall.👍

men lagom folk på gymmet och handlat innan också lurigt och vecka när var det hade och alla olika inställningar också men vi hade nästan lite an intrig mellan mig och mammsen också Sen berättade hon att mitt lilla ❤️ Mammsen och min syster som ska åka till Teneriffa runt 16 mars som det .

annars har allt varit lugnt och lite otäckt angående dessa också.

sen hämta mitt lilla ❤️ Som hade oturen i omklädnings fd rummet på dagis med att falla på rumpan det syntes att men stort tjöt ända ut till vagnen  mitt lilla❤️ Också mimn lilla sötis.

 

 

 

 

Av anonym anonym - 7 mars 2018 23:00

  är nöjd med dagens steg och ska försöka få det bl bättre med stegen i morgon eller att fortsätta sträva efter bättre nya promenad steg .🙂👍så det kommer att bli bra att börja sträva efter detta också.

Av anonym anonym - 7 mars 2018 22:45

   gröna linnet  som är start 18/2 februari

 och  bild 2 .det blåa linnet 1/3 mars

  Bild 3 .turkosa linnet 7/3 mars 

fortsättning följer nästa vecka här på jämförsbilder.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards