Alla inlägg den 11 mars 2018

Av anonym anonym - 11 mars 2018 22:30

jag väcktes i dag 05:30 och trodde klockan var runt 07:00-08:00 tiden till och med som den ej var.

mitt i natten då kännt mig som ett ända lik hela morgon med snuvan också som jag allt också har här också just nu.

hade tänkt mig en promenad åtminstone men det var ju inget av detta precis eller kan ju säga.

och då blev hag förbjuden att till och med att ta en promenad också bara för att mammsen inte ville medan man själv har tränings abstinens så det dånar om detta.😡

men också less på hennes tycka synd om sig själv också men den har hag ju redan berätta om som sagt att hon låter allt gå ut över och tro att är ok.

kom ihåg ingen svartmålning av henne eller anklagelser men att vad lönar det sig att inte ha nån att prata med ?

det hjälper en bit på vägen än ha det instängt  därför jag går hos en psykolog också eller bära det inom mig l stället.

så vi har ej prata med varandra i dag för att hennes elände i ansiktet så håller mig hellre borta med lilla ❤️.

tror det här har med pengar för som dock ej har pt timmar som det ej har med att göra eller.

närmare surheten och otrevligheten som börja gå enkel spåriga och sen går ut över mitt ❤️Som hon ej vill tänka på.

 

så efter samtalet med förvaltaren som mammsen så skrev ett svar till honom och berättade hur jag tar detta och hur jag känner och mår av mammsens 😡.

myst annars med med ❤️ 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards