Alla inlägg den 14 mars 2018

Av anonym anonym - 14 mars 2018 00:30

Snuvan är bättre som gjorde att jag gick till gymmet en sväng men körde ganska lugnt också så klart.
För att inte anstränga mig sjukt mycket eller så klart.
Skit väder i stort sätt hela dagen också och kallt.
Mitt lilla hjärta var lite bråkig på morgonen som jag minns rätt var min systerson precis här också var i denna ålder så klart.’.meb bliv väckt tmert.

men till slut kom vi väg till förskolan där allt låg huller om buller ❤️ Var så att tog samtligt lite Samtidigt.

och den här pedagoden surpuppa. Hade böir en aningars .

och jag hem och däckade ihop sängen och sov en halv Time och sen gymmet och körde ett var senare på cykeln med massa resultat också så klar och däckade .

talpedagog hade vart på förskolan och hade gått bra också Och skulle i morgon ringa och berätta hur oss mig hur defr

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards