Alla inlägg den 19 mars 2018

Av anonym anonym - 19 mars 2018 23:45

nu i dag är man då själv i stor stan eftersom dom nu åker i dag till teneriffa.

planet lossar från Arlanda 10:00 och ankommer 15:00 till flygplatsen också.

syrran var till oss runt 07:00 och mitt lilla ❤️ Klättrade upp och ner på mig konstant tills jag kom upp .

käkade frukost och förberedde min älskling med att klä på honom kläder också.

och dagens planer i dag är då att luncha med min vännina från mamma gruppen och samma ställe som sist också.

men denna gång hade jag bestämt mig för en mindre sushi tallrik också var ju tok för mycket sist men gott.

tog en morgon promenad efter mammsen mitt lilla ❤️ Och syrran hade åkt till Arlanda och min farbror som skjutsa dom dit.

själv tog jag en promenad runt fredhäll solen var framme under hela promenaden så fick byta kläder också fick jag.

sen hemma en stund sugen på 6 men bara att vänta fick ta hand om mig själv och orgasm rätt snabbt.

( vet inget jag egentligen inte berättar om men nu får det bli så men bara när jag själv är farten och inte med älsklingen för det är vårat privata.)

sen runt 11:00 så gick jag mot Odenplan och vänninan som skickade mig ett sms som redan var framme på plats och samma ställe som sist också.

blev sushi men för min del valde jag en 6 eller 8 bitars super god var den också.

satt och pratade lite om min pappa killen mitt lilla ❤️ Också.

sen efter det en kopp kaffe blev det och en underbar smmothie också måste jag säga.

sen hem kolla efter en yoga video som jag tänkte använda mig hos killen medan han spelar sitt spel som han brukar.

vill ej störa honom på något vis i detta plus att jag kan avnjuta ett tyoga  pass stärka muskler mm.

en liten snö skur kom också gick över snabbt också.

sen till älskligen så får jag se vad händer i morgon.

sonens gudmors adoptiv pappa gick bort i dag också så som det inte räcket med min.

men skickade henne många styrke kramar sånt behövs det vet jag.

flyg resan hade gått bra också förutom att mitt ❤️ Hade vart en vilde hela resan.

 

 

Av anonym anonym - 19 mars 2018 23:00

       

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards