Alla inlägg den 23 mars 2018

Av anonym anonym - 23 mars 2018 23:30

kom hem i dag från kryssningen till Helsingfors .

men nu om helgen och lite bilder från kryssningen  också.

på fredagen när vi kom direkt i hamnen så var det bara att hämta ut biljetterna och kliva ombord .

funderade lite på vad man skulle äta och bestämde oss för fastlane som jag alltid annars brukar äta när man ska till villan också dom har ju god mat också tycker jag trots dom har tagit bort min favorit mat som är marockanst .

men valde den som mammsen brukar ta nudlar med rödcurry och räkor nam nam.

sen kolla på showerna även om det var samma som dom så klart.

duktigt dansgrupp var det och samma med luftakrobatiKen också .

 

Så det var en lugn slapp dag på fredagen med Harry säl och grand opening show mm.

lyckades få mer värme i hytten denna än tidigare men frös det gjorde man sen i allafall.

hade tyvärr svårt och somna efter en grej som älsklingen berätta som gjorde jag fick svårt att somna.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards