Alla inlägg den 24 mars 2018

Av anonym anonym - 24 mars 2018 23:45


 
 
 
 

                


      

Av anonym anonym - 24 mars 2018 23:45

jag somnade fyra i finsk tid vet ej varför om det hade md att göra det älsklingen berätta som jag ej går in på .

gungade lite men ingen farlig hastighet i allafall om man säger så då. 👍

men jag vaknade runt kvart över nio finsk tid och hade lite ont i rygg och nacke också tyvärr.

men gjorde oss i ordning och gick ner och pt frukost innan vi gick i land och strosa omkring till forum alpea s market  och sen hittade jag mumincafet också.

blev överlycklig ringde mammsen och berätta att jag hade hittat detta hon ville ju att jag skulle gå in dit och kolla om dom hade dessa Mumin lampor som fanns i mumnhytterna .

men det hade dom inte alls närmare tvärtom 😕 skulle så gärna vilja köpa en sån till mitt lilla ❤️ Också .

men annars en mysdag var det och på kvällen bestämde vi oss för att äta buffé som gick på 800 spänn alltså 400 per person helt sjukt ju om man tänker summan ihop.

sen showerna och mumindisco skickade lite bilder till mammsen från Harry säl discot och Mumin discot också.

sen skulle min älskling prova en gin o tonic som min älskling börja tjata om också utom ordentligt också men till slut och jag tog en mojito riktigt god denna gång var sen också.

blev lite snurrig av den i allafall om man säger så.

men blev bättre senare i allafall.

och nu på hem vägen blåste det 15 m/s jag klara mig bra men min älskling fick lite känningar av detta.

men gick bra i allafall men tog lite tid att somna också denna gång.

kollade på midnight show och sen mer på indiggaband en skön grupp också är det.

Av anonym anonym - 24 mars 2018 23:30

        

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards