Alla inlägg den 25 mars 2018

Av anonym anonym - 25 mars 2018 23:56

    jag har verkligen en kille som älskar nu har mognat insett saker och en helt annan person än tidigare.

visst rätt dåligt samvete har jag vad jag har anklaga honom för och anmält men drog tillbaka den 2014.

men insett att han faktisk har känslor för mig som jag för honom.

var ju ganska instabil då när vi träffades efter denna byggolycka mm.’

men läkt dom såren nu insåg massa saker och att jag hade äkta känslor för honom och funnits där.

vi har en underbar rolig son tillsammans också.

och kommer så småningom en till liten o hel syskon till mitt lilla ❤️.

insett att det är denna kille jag vill ha i mitt liv och ingen annan.


Av anonym anonym - 25 mars 2018 23:36

hemma igen hade ganska svårt att vakna också denna morgon tog sin tid men har ju med sommar tid och göra  så klart .

så kom upp ungefär en timme innan vi kom fram till värtan också.

Men bland annat för att ej stressa på något vis eller något så t.

men somnade nu hyfsad tid också för att vara sommar Tid nu.

hade lite kontakt med mitt lilla  ❤️ en sväng säga god morgon till honom🙂.

men kände mig en aning taskig att inte ha köpt något till honom denna gång som annars gör.

men underbart väder och varmt hade runt 8 + i dag också.

var och handla när vi kom hem och älsklingensatte i famnen gränsle över honom och kramades ❤️.

pratade om hur det kommer sig att få mig gravid och varför och jag gissade på att det hade med koppar spiralen som jag tog ut för c:a 1/2 månad sen måste det bli och att vi får försöka ha tålamod en dag blir jag gravid det vet jag.🙂

pratade lite om nästa kryssning och att sen bland annat en dubbel kryssning också till sommarn när älsklingen är ledig.

sen lagade våfflor som middag i dag blev det eftersom jag blev lovad detta också men lova mig själv att laga något till mig och älsklingen i morgon något nu han har gjort sen jag flyttade in hit.

så kände min tur nu.

och sen Bond till våfflorna med grädde och jordgubbs sylt till super gott.

och sen senare ringde mammsen och mitt lilla ❤️ Igen eftersom han saknade mig med att börja gråta lite smärtsamma men ändå.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards