Direktlänk till inlägg 26 mars 2018

Sov dåligt och misslyckande av att hämta ut nya medeciner

Av anonym anonym - 26 mars 2018 23:00

i natt sov jag dåligt inte lite eller hade inget med anfall att göra eller sommartid som just börjat och sen saknad av mig lilla ❤️ Också så klart första gången som jag kände åå detta sätt också.

så älsklingen vaknade av det till och med också.

när jag bröt ihop av det också trodde aldrig detta skulle ske eller så klart men nu gjorde det.

men när jag väl somnade så somnade jag och tog tid när jag vakande också .

så slappade en stund också hade lite mys också .

sen promenade till Skärholmen också där jag hade lite ärende också så klart till apoteket för att köpa en gradivitets test plus folstsyea som jag har haft länge i tanksarna men aldrig blivit av elller tills nu.

skulle samtidigt hämta ut medeciner som behövdes mem gick ej närmare tvärtom skulle jag säga att det gjorde.

men köpte i allafall gradivitetes testet och folatsyran för att börja med detta om man ska ha en liten till.

jag var glad att jag hade min Ikea kasse med mig vi stötte på älsklingen mamma skulle känns lite pinsamt att skylta med gradivitets testet Det måste jag allt ta att säga.

så tur man hade denna .

handlade middag hemlagade köttbullar med egen potatismos och brunsås också.

men blev riktigt gott också måste jag säga för att vara första gången också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards