Alla inlägg den 27 mars 2018

Av anonym anonym - 27 mars 2018 23:47

i natt hade jag en väldigt konstig drömm måste jag allt ta och säga att den var.

vill ej direkt gå in på detaljer men kam berätta så här.

typ ett stort kompis gäng som åker färja och några bestämmer sig för 3.kant bland dom andra vännerna men tur var så var man ej själv medverkande i drömmen i allafall men läskigt ändå var det måste jag säga att det var.

berättade denna för min älsklingen också som hade vakna före mig  som gjorde det kändes en aning tomt och konstigt.

allt var så tyst också när vakna också.😱

men annars en lung dag har det varit systersonen ringde mig var dock inte mycket som jag förstog vad han berätta om eller förutom onsdag .

var ganska nyvaken när han ringde mig och mysade med älsklingen framför tv.n

plötsligt ringde mammsen också skulle genast gnälla om gymmet eller lång promenad om det ena till andra så man kände bara suck.

sen senare gick vi till Skärholmen och handla hem det som behövdes till maten i dag som var en svamp paj som jag sen blev besviken på också så klart Jag la i för mycket rosmarin och la i fel krydda innan i stället för svart peppar Som var pizza krydda i stället.😱😳

var riktigt besviken på detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards