Alla inlägg den 28 mars 2018

Av anonym anonym - 28 mars 2018 23:42

     

  


Av anonym anonym - 28 mars 2018 23:41

   

Av anonym anonym - 28 mars 2018 23:23

sov riktigt gott i natt gjorde jag .

men samtidigt så efter frukosten ringde syrran och gav mig världens chock måste jag säga detta fall trodde jag handla om systersonen men visade sig vara den här galningen  efter lagt på så ändra jag mig helt och hållet hennes kille eller den här galningen som hon hade att göra med.

detta gjorde att jag missade min psykolog i dag helt och hållet pga löjliga utskällningar och hot som alltid ska utföras i högsta grad  trodde mammsen hade förstått vinken med att vara borta från varandra.

så jag missade klock tiden till henne måste ringa i morgon och säga till om detta med att få en ny tid också.

sen valde jag att gå till kungenskurva och utföra lite ärenden och in på hm för att kolla på bandlös bh som jag är i behov sv också med tanke på kryssnings kläderna som jag använder mig av.

men hittade en kortärmad tröja i stället från tränings avdelningen också.

ska ta en bild på den i morgon när jag har på mig denna också.

sen köpte jag nya strumpor ankel model gillar såna och sköna.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards