Alla inlägg under mars 2018

Av anonym anonym - 4 mars 2018 23:54

Dagens steg ser ut så här.

Av anonym anonym - 4 mars 2018 23:53

Sovi riktigt gott i natt till och med lite klagomål snarkning till och med köndes lite pinsammt samtidigt också så klart .
Inget att neka till eller för delen min älskling som berätta men förra helgen så var det ju han som snarka så klart.
I dag slapp dag spelade på mobilen jag hade ett grymt sötsug också och lite värkande bröst också .
Bara en mysdag i dag med honom i allafall även om jag saknar mitt lilla ?? väldigt mycket också haft lite dåligt samvete att jag glömde ringa mammsen och lilla ?? i dag.
Med tanke på hur mammig han är.

Av anonym anonym - 3 mars 2018 23:45

 

Av anonym anonym - 3 mars 2018 23:42

blev väckt av lilla ❤️ Ganska tidigt i dag mammsen sa att han hade vakna runt 05:30 i dag men kommit upp sängen halv sju tiden och sprungit in till mig och väckt mig med att dra bort täcket av mig i morse 😱.

men fick kvalitets tid med lilla ❤️ Typ nyvaken och knappt kunde vara på fötterna en stund till och med.

äta frukost som han skulle sno av mig och trots att han ÖT en portion med gröt också på morgonen .

lekte en stund sen ville lilla ❤️ Se Nicke nyfiken som han fick göra tills att jag skulle gå till sats Alvik .

dock somnade till en gång vid tv. N utan kaffe som tur var också annars hade det vart jobbigt måste jag säga .

väckte mammsen lagade frukost till henne höll henne sällskap en stund också och sen lite innan halv elva så gick och underbart väder ute också var det ☀️☀️☀️ Gör att jag längtar efter våren nu också gör jag vill ha värme nu.

och sen bytte om på gymmet och seN till konditions salen  salen och cykla en halv timme.

och sen till grupptränings salen 1 och dansaerobics som i dag hade helt nya steg i stort sätt förutom ett block men lite enklare steg än dom tidigare i allafall.

och köndes lite enklare samtidigt och hänga med också.

måste verkligen vara med från första gången för att få förstå hur det fungerar.

och sen där efter hem till min älskade pojkvännen också som jag sen saknade honom mycket också som mam gjort hela veckan också. 

 

 

Av anonym anonym - 2 mars 2018 23:56

i dag eller närmare i morse så blev jag väckt på ett väldigt underligt sätt måste jag säga att det var  med tanke på hur jag annars kan bli väckt.

det mitt lilla ❤️ Gjorde var att dra av mig täcket från över kropp till fötterna tog tag i min hand o sa i från med kom mamma till mig som gjorde mig lite paff.

men hellre detta än att få smäll rakt i facet också Och att man grinig i stället.

 Det ända som var det jobbigaste var få på honom sin o o.

men en typ sätta ens benet för att han skulle vara på plats Alltid denna overall. Som ogillar.

sen hem och ordna gymmväskan det sista.

sen till gymmet riktigt skönt och pojkvännen har set vart ganska tyst i från idag men har ej vela störa.

Av anonym anonym - 2 mars 2018 23:15

  dagens svar på stegen och dessa siffror som jag försöker hålla mig till varje dag.

Av anonym anonym - 2 mars 2018 00:00

  den med grönt minne är min start bild på  jämförsbilder på mig.

bild 1. ( grönt linne) tagen 18/2 februari 2018

bild 2. ( blått linne) tagen 1/3 mars 2018.

försöka göra ett tripp trapp  trull med såna en gång i veckan nu tillhör ju min gå ner i vikt resa nu.

så vecka för vecka blir det.

Av anonym anonym - 1 mars 2018 23:49

hade ett anfall i natt som tog c:a 10 minuter som det förra jag hade också .

men sov ända till 08:00 sen Kim mitt ❤️ För att väcka mig och att jag skulle ta och komma upp från sängen också så klart också.

men fick i allafall sova bra efter ep anfallet i natt som är viktigt.

men åt frukost gjorde mig i ordning och som vanligt strul med att få på ❤️ Sina ytterkläder som vanligt .

stog och grät länge innan vi gick hemmi från.

men i allafall att lämna Utah han bara ett hej hej så undrar lite hur det egentligen till där som dagar på förskolan .

hem och sen gick jag till st Görans café tog en kaffe med henne så svarade att jag var på väg upptill då Till st Görans sjukhus 

ringde o sa att jag hade anlände och väntade vid cafet också där vi var i går.

så umgicks 1-2 timmar prata om det ena till det andra också.

sen gymmet c:a två timmar också var detta som vanligt och riktigt skönt också.

sen hem och hämta sen lillen på förskolan ❤️ Gladare än vanlig krama om mig utomordeligt också det gjorde mig glad också.

var och handla äpplet jag hade lovat och sen hem middag och sen bara ta det Lungt resten av kvällen.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards