Alla inlägg den 2 april 2018

Av anonym anonym - 2 april 2018 23:45

morgonen började bra och filmen till att något sånt här hokuspokus började på tv.n och då gick min gräns trodde att sonens pappa hade tagit dom här sakerna på allvar.

1. Min ep 

2. Inte spela när jag är i närheten 

Vet att det är något som jag ej skrivit om men ska göra det nu 

såg en film sen efter det kom det något trolleri program där jag fick plötsligt börja höra att jag är feg för att jag ej tror på andar och spöken eller låts mig gå in i min hjärna med hokuspokus till och med så får man som för 3 år sen skit för detta.

så jag tog kontakt med mamman berättade vad som har hänt och innan jag tog mitt beslut om jag behövde dra eller inte alls .

men eftersom han ej pratade med mig så bestämde jag mig för att dra jag fick nog.

han har inte ändrats på den punkten med att prata med en än att man måste hålla allt inom sig i stället och tro att det  hjälper i stället det är mera omoget .

och med tanke på min ep också så höll han på att börja spela i stället som vi hade gjort upp då under middagen innan mammas o lillemans o mitt lilla ❤️ Teneriffa resa  så att han var medveten om detta men gick ej in så i dag räckte det jag fick nog gav honom veckan ut att ta sig samman .

jag är dock inte sårad eller något sådant  vet hur han funkar men det som verkligen gjorde allting lågt det var att han aldrig nämde att han var i förhållande när vi återförenades vet inte äns om jag vill vara kompis med honom nu till och med .

trodde han hade mogna men det hade han inte alls typ bara på 2 punkter och inget mer jag förtjänar en bättre kille  dock inte någon som stänger in sina känslor eller och tro det hjälper som närmare försakar det hela i stället .

tycker synd om nästa tjej som han nu inte tar sig samman och inte lurar andra personer som han verkar vara duktig på.

så i nu i kväll öppnade en sida på en dejting sida hittar jag en ny så gör jag det för då gjorde han sitt val han har ju ändå inte brytt sig om sin son i 3 år bara onödiGT att försöka lära 2 känna varandra också nu.

Varför ödsla tid på något som inte har intressera honom så är det bara .

trodde inte aTT han var så låg att göra så här .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards