Alla inlägg den 8 april 2018

Av anonym anonym - 8 april 2018 23:59

 


Av anonym anonym - 8 april 2018 23:58

mitt lilla ❤️ har nu börja väcka mig med vad han ska se på youtube och efter när han har sagt så ska han ha en av mina apor och han har verkligen fått en favorit där bland dom och ända han vill ha också så klart.

men lyckades få upp mig i allafall kan jag säga att han  fick en liten bestämd kille är detta.

skickade en god morgon en som skickar hjärtan och säger gumman till mig 😍 och sån emoji får han av mig eller denna 😘

En rIntog mys dag med mitt lilla ❤️ Se Mumin  Nicke nyfiken typ dom 2  innan vi tog gick ut till parken underbar väder i dag har det varit också .

mitt lilla ❤️ Skulle absolut inte ha på sig overallen så det blev  fint med att få in armarna och ben mm.

sen lugna han sig satte honom i vagnen frågade om han ville gunga eller vara i parken och leks ock.

men var bara gungan det han ville mitt lilla ❤️🙂.

den hämta ut med medicner plus beställa också visade inte gick eller var bara för att linsensen vad var och gå ut 🤔

sen var syrran hit och skulle genast  syrran prata om den här killen som gjorde henne illa förra året .

sitta och låtsas är ju inget kul eller

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards