Alla inlägg den 9 april 2018

Av anonym anonym - 9 april 2018 23:45

mulet väder i dag  och ett litet ❤️ Som var en aning  vemodig också när vi skulle klä på honom och ta honom till förskolan och hur han vägra gå in till gården så fick bära honom.😕

Träffade på surtanten också  man såg att hon låtsades var intresserad som hon ej var eller men den som tog hand om honom och såg hur hon drog i väg med honom till sandlådan som jag själv lika bra hade kunna Och tänkte .

trist när han mitt lilla ❤️ Inte längre har det lika roligt som han har haft också.

gör ont i mamma ❤️ Kan jag lova att det gör också.

ni som har barn vet vad jag pratar om också så klart .

men gick hem sen och sen tog mig till värtan för att boka kryssningen och ska ändra datum på den så det är fixat också och klart tills att man åker den.

molningt men lite värme i luften också  så dunväst och munktröja räckte på över kroppen.

men var hemma till 14:00 ungefär handla mat på hem vägen 

 .

sen på förskolan hämta ❤️ Och blev totalt utfrågade som jag berättade som tog och dit

denna gång så undr hon om vi mata honom  med sked o ej själv. hallå liksom han äter själv både med gaffel och sked.

sen nekade om detta när mammsen ringde och fråga när surtanten svarade.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards