Alla inlägg den 17 april 2018

Av anonym anonym - 17 april 2018 23:43

   

   

Av anonym anonym - 17 april 2018 23:33

       börjar så här.15/4 april dessa 2.       17/4 april är dessa med lila lite för tight i höften var det lila linnet.

kommer ny bild nästs vecka .

Av anonym anonym - 17 april 2018 23:33

 

Av anonym anonym - 17 april 2018 23:32

vilken dag påsätt vis ett litet ❤️ Som är förkyld och grinig.

jag bestämde mig att gå till gymmet i dag så jag inte börjar typ gå en gång i veckan.

var i dag på gymmet i 2 timmar hade bra med energi och hur taggad som helst också var jag som jag är när jag har bra med energi också .

underbart väder i dag och varmt så nä man kom till gymmet var man svettig redan .

bytte om skulle på wc.an när jag öppnade dörren så var det en väldigt klantig person som hade glömmt att stänga den och låsa den tur var var det sitta på ec besök hon gjorde bara tvätta händerna även om jag bad om ursäkt så slängde hon nästan dörren i ansiktet på mig som jag var öppna dörren flit som jag inte gjorde jag kunde ju inte veta att hon var där som sagt.😐

var ju hon som var osmart och inte som inte visste om det närmare och varför slänga dörren i trynet på mig som att det hade vart mitt fel som det dock  inte alls var.😐👎

såna person tycker jag inte om tyvärr varje ju inget jag kunde veta ju.😐.

förutom detta så gick det bra i allafall så ska ej klaga körde crosstrainer fick ihop 442 kalorier på crosstrainer och runt 153 på cykeln satte ju ut bilder ju kom jag på.

men ungefär 2 timmars gym blev det och sen hem till mitt lilla ❤️ Också som ej mår bra tyvärr så blev lite kombo på detta men men förkylnings tider just nu.

positiva ingen värk i smalbenen så det var skönt i allafall.

middagen blev aning försenad eftersom lilla ❤️ Inte alls mår bra överhuvudtaget.

sen en promenad på detta kvälls promenaden.

riktigt skönt var det.

men ej nog med detta så började beundraren höra av trodde han hade förstått vad skrev för några månader sen.

om distans förhållande mm inte bra för min son  började skicka ❤️ Och bilder på sig bad bilder av mig och där gick gränsen för mig.

Var ju bara att förklara varför mm för han skulle haja.

fick då meddelande om att han inte kände igen mig hade förändrats mm och vad är det för fel med detta som tänker på sin son och inte bara sig själv pengar  plus stor stad tjej som vill ha allting nära mig Har ju min ep också o ep läkare hör gymmet mm ❤️ Förskola också.

 

Trodde han skulle förstå detta att jag ej är intresserad avvinkning på det sättet bara vänner som jag nu senaste dagar markerar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards