Alla inlägg den 21 april 2018

Av anonym anonym - 21 april 2018 23:15

   

Av anonym anonym - 21 april 2018 23:00

 

Av anonym anonym - 21 april 2018 22:45

i morse fick jag lite sov morgon  men vaknade sen när det var eller blev en rejäl wc kris av alla.

mitt lilla ❤️ Försökte väcka mig till liv utan resultar 🙁kändes det som i morse men fick sova en stund i allafall.

men blev en mysmirgon med ❤️ Frukost och det han tycker om att se på youtubr.

mammsen var lite grinig som lilleman när dom skulle ut och jag skulle gå till sats Alvik .

underbart väder kände ingen stress i benen eller som jag har kännt av också nu förra helgen när jag gick till sats Alvik .

cyklade som vanligt en halv timme innan passet började och sen var det nya steg i dag också men det var kul i allafall.

och gick bra som vanligt också.

sen hEM vägen så stötte jag på min systersons pappa så pratade en stund med honom.

hemma sen bestämde jag mig för att boka on mig på danspasset i morgon. 

Och i morgon ska jag träffa en kompis efter dansen om jag kommer in på denna var på väntlistan på detta danspass i morgon .

får bli då att träffas efter åt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards