Alla inlägg den 25 april 2018

Av anonym anonym - 25 april 2018 23:00

hade visst haft ett anfall på morgon natten och hade visst vart ett ganska häftigt enligt min mamma sa.

lämande ❤️ På förskolan och sen hem för att förbereda mig att åka i väg till tandhygenisten som jag skulle 11:15 i dag men mamma hade miss uppfatta tiden .

men hade turen att hon inte hade nån annan att ta hand om just då.

men jag hade ett par frågor till henne.

som gav mig lite tips och råd om hur jag skulle göra som exempel mina ilningar för min del var det att mitt tandkött har börja till friskna🙂

 Men fick en tid till i morgon  .

efter detta var det ju bara att hämta mitt lilla ❤️ Från förskolan gick bra att hämta honom också.

sen lugn hemma kväll blev det också på kvällen den här dokumentären om avicii som gjorde en  helt stum visste inte vad man skulle säga och det som har inträffat.😕😕😕

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards