Alla inlägg den 28 april 2018

Av anonym anonym - 28 april 2018 23:15

 

Av anonym anonym - 28 april 2018 22:45

sov så gott i natt vet inte änns när jag gjorde det sist till och med måste jag säga 👍.

vaknade av att mitt lilla ❤️ Väckte mig också med att säga till mig att flytta åt sidan så han satt bra och skulle åka båt också och höll sen på och bädda ner sig hos mig .

skulle antagligen vara hytten då medan jag inte alls fick kliva upp för mitt lilla ❤️.

men klev upp och lagade mig frukost sen 2,timmar efter detta så pt jag en liten fruktsallad innan jag gick i väg till gymmet.

gjorde upp att mammsen skulle ringa mig runt 13:00 när dansen började sluta.

hon ska köpa en studsmatta till ❤️ Som han kan sen hoppa i också.

angående gymmet så konditions cykling innan och sen dansen och har alldrig sett så proppfullt pass som det var i dag  inte direkt bästa utrymmet men gick bea ändå till dom sista på passet.

men annars kul.

men jag får se om jag orkar i morgon att gå blir ju komunalt dit mel och promenaden skulle ta mig runt 2 timmar totalt 4 timmar får se vad kroppen säger i morgon men en annan historia.

men handlar av studsmattan gick u allafa tills order villan kom upp så är det stort su

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards