Alla inlägg under april 2018

Av anonym anonym - 13 april 2018 23:56

gick bra att lämna mitt ❤️ I dag på förskolan och ytterkläderna också så klart förhoppningsvis behöver man ej byta förskola eller.

tog sen en lång promenad runt Karlberg och denna gång utan att ha något uttagskort i fick eller kontanter till och med.

så stolt över mig själv är jag trodde jag aldrig skulle inträffa helt ärligt men nu är det viktigt med att ta vikten på allvar.

sen hemma sen började jag läsa eller fortsätta läsa min nya bok.

rekomederar den väldigt bra och om man vill ha reda på vad för vänner man har ocks inom kategorier med färger.

thomas Eriksson är den som har skrivit boken finns sen en fortsättning på den också som jag ska ta mig Ann med sen också .hämtade mitt lilla ❤️ Vid 14:40 som gick bra också.

och se en kvälls promenad och lets dance som jag 

Av anonym anonym - 13 april 2018 23:30

   

Av anonym anonym - 12 april 2018 23:52

 

Av anonym anonym - 12 april 2018 23:52

väcktes av både mammsen och mitt lilla ❤️ Men reagerade jag på ordet vad nu då som jag sa till mamma.

vet ej eller varför jag sa det till henne eller.

men var lika krångligt att få på lilla ❤️ Ytterkläder som vanligt .

försökte verkligen ta och strejka att gå till förskolans surtant  bra i dags lämnad i dag.

men lite gladare berätta vad som hittas på dom i dag .

själv har man vart totalt trött så man har inte hållit sig till dagens planer.

Lite klagomål om min vikt och hur mycket mm.

att hämta hem gick jätte bra.🙂

sen på ’kvällen en kvälls promenad super skönt var detta 

🙂

 

Av anonym anonym - 11 april 2018 23:59

 

Av anonym anonym - 11 april 2018 23:58

mitt lilla ❤️ Väckte med att sätta sig riktigt rakt på min ljumske så att man nästan började att skrika måste jag säga.

gicl bra att lämna honom i dag tur var.

sen hörde en kompis av sig och frågade om jag ville komma med på en tv inspelning som jag svarade ja till.

var till psykologen först på morgonen och som gick jätte bra också så klart.

sen handla mineral vatten till mig hann jag med också .

och underbart väder också .

och tv inspelningen var klass festen med René Nyberg och inte nog med detta så var min förvaltare där men hann reagera på att det var min förvaltare men vi sa hej till var dra också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards