Alla inlägg under april 2018

Av anonym anonym - 6 april 2018 22:45

väcktes i dag av mitt lilla ❤️ Har saknat det åå riktigt måste jag säga att jag har.

nu har man sin andra halva här tillbaka i allafall.

så i dag har man bara myst med honom umgåtts med mitt lilla ❤️.

så finns inte så mycket att skriva om detta i dag måste jag säga bara en mor och som dag.

Av anonym anonym - 5 april 2018 23:15

       

Av anonym anonym - 5 april 2018 23:00

 

Av anonym anonym - 5 april 2018 23:00

i natt så sov jag riktigt tungt och precis på det sätt som jag helst också vill sova också .

ha en person som har kännt mig länge vet till 100 hur mina anfall fungerar och hur man ska göra när man får ett och lämnar ej mig som idioten.

så ångrar verkligen inte att jag sov hos honom det måste jag verkligen säga kände mig bara trygg och prata med också och mogen för sin ålder också så klart.🙂

skulle bara bli glad om jag fick honom tillbaka helt ärligt också inget jag skojar om.

men när jag vakna upptäckte vad klockan var så där insåg jag att inte skulle hinna till psykologen i dag så tog kontakt med henne och fick nytt datum nästa vecka i stället.👍

sen skrev jag ett sms till idioten där jag förklarade rakt ut vad tyckte och tänkte hur jag egentligen såg på det hela också så klart mitt ex reaktion min bästa väns i Jönköping och några till.

och hur några av dom blev upprörda också .

visst andar/spöken får tro på om man känner för detta men att låta det gå ut över andra är inte alls okey.

då går man över gränsen om det inte person som tror andar o spöken också då är det en annan sak.

men Sms.et jag skrev var jag rak på sak med precis från början till dom sista orden .

som sista rad skrev jag upp till bevis du behöver proffsionell hjälp Och att jag inte vill ha 5 åringar till som bara vill ha mer vuxet sällskap.👍

 Sen skrev jag att varken ville ha sms eller sms på chatten på Facebook och blockerade både han nr på mobilen eller på fb.

bara gilla läget helt ärligt är det.

jag är inte den tjej som har skyddlappar framför ögonen Utan närmare säger direkt till när det ej ok.

hans morsa vill bara ha ihop oss igen försökt skicka fåningt det är.

käkade frukost kollade på nyhets morgon efter 10 och sen hem till gården som är ett bara ett måste spännande serie.

och sen hem och fixa dom sista sakerna Innan mamma och mitt lilla ❤️ Kommer hem.

sen runt halv ått kom dom mitt ❤️ Sovandes som vaknade sen så blev att leka och gosa men mig.

men riktigt underbart att ha honom hemma i dag sakna  har verkligen haft tårar i ögonen då honom😘

Av anonym anonym - 4 april 2018 22:24

 

Av anonym anonym - 4 april 2018 22:23

     


Av anonym anonym - 4 april 2018 22:17

eftergårdagen och allt skit som jag bestämde mig för att inte bli besvärad och tankar så bestämde jag mig för att bland annat berätta för mammsen om det som hände i måndags.

och sen chocken efter Lill babs och hennes bort gång .

tvätta de handlande mm.

men skönt att vara hemma i allafall var det.

men sen hörde av mig till min psykolog bad om en ny tid också var det också.

i dag bestämde jag mig för att berättade om måndagens händelse och sen att jag flyttade till mitt ex i stället som har haft en jobbig period men som nu smått börja komma på fötter i allafall och komma i balans känns skönt med tanke på hur orolig man har varit för honom.

Av anonym anonym - 3 april 2018 23:45

jag sov riktigt gott i natt trots situationen .

tyvörr fick ganska hjälplösa löjliga sms av sonens pappa som fick mig att skratta dock inte normalt men så löjlig är han och kan inte inse det själv.

men berättade för hans mamma om hels händelsen igår och som jag märkte att hon reagerade rätt starkt på också så klart måste jag säga att hon gjorde.

berättade samtidigt om att han bland annat har skämta om min pappa som gick bort i matstrupe cancer hör förra året så började skämta om honom som att han skulle ha prata med honom och sen tro att jag tyckte att det var roligt så säger bara till er tjejer som träffar honom han är inte klok han är på dagis stadiet och inte vuxen stadiet .

men i allafall dagen chockerade mig samtidigt också när jag fick nyheten om att våran folk kära artist hade gått bort 😕 det var verkligen en person som jag tyckte om också så det var trist.

men sen en promenad runt fredhäll på morgonen och sen på kvällen också en lång promenad blev det runt Karlberg och riktigt skön promenad också.🙂

fick prata med mn älskling också som hade klippt sig så riktigt fin ut och såg riktigt nöjd nu också gjorde han.

mitt lilla ❤️.

men i morgon ska jag till mitt ex i allafall en och sova har ju gjort 1 fuling nu och sen en till sån blir det.

och sen fixa det sista i lilla ❤️ Påskägg som han ska få på torsdag.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards