Alla inlägg den 8 maj 2018

Av anonym anonym - 8 maj 2018 23:41

i dag gick jag till gymmet  bestämde mig för att gå dit och gotta mig 2 timmar på cykeln och på crosstrainer  var nästan redan svettig när jag kom fram till gymmet.

men det gick också bra att lämna mitt ❤️ På förskolan i dag känns så skönt när allt har börja vända sig nu trivas igen och komma börja komma på på fötterna igen också 👍.

gollar inte bara att min mamma måste göra något så måste mott lilla med och som jag tycker förstår rutinerna på förskolan o hemma.

gillar inte riktigt  detta som sagt.

men men i dag var det riktigt varmt runt 24-25?grader var svettig redan när jag kom till gymmet.

så bestämde mig för att börja med cykel  sen bli ordentligt svettig igen efter cyklandet också.

men var en riktigt skön gym stund i iallafall.

sen tog en bekant till mig kontakt med som visade si vara det värsta jag vet kropps fixerad i detta fall brösten så slutade det med att jag blockerade honom fick nog.

men på eftermiddagen fick jag kontakt med en som verkar vara jätte trevlig än så  inte visa några idiotier omogen som den här kroppsfixerade typen.

Berättade för min bästa kompis också om honom som också undra vilken idiot han var.

vsist har kontakt med en till nackdelen är att han bor o Falun och inte denna utan Stockholm med denna.

 .

 

  

Av anonym anonym - 8 maj 2018 00:24

     

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards