Alla inlägg den 17 maj 2018

Av anonym anonym - 17 maj 2018 23:32

beklagar att jag ej men när detta dök upp så hade ju inget val till något annat ville ju RJ rasa ihop på gatan ensam.

får se om jag orkar på en promenad i allafall.

Av anonym anonym - 17 maj 2018 21:05

min dag i dag började inget bra alls.

började med att jag vakna av att sängen vävar våt mina trosor var blöta och trodde att min mens hade kommit.

eftersom den kan komma på nätterna också så var på toaletten och skulle kissa så hann jag knappt sätta mig innan det bara forsa blod och plus nån röd brun klump också  rakt i toan som jag fatta noll

men orkade inte gå med lilla ❤️ Till förskolan skulle äta frukost och klä på mig .

men fick gå och lägga mig på nytt skynda sig till toaletten byta trosor och bindor .

mammsen ville inte lämna mig ensam och ringde min syster som kom och tog över .

tycke vi skulle åka till gyn och den närmaste när mamma berätta  att vi hade haft ambulans personal på förmiddagen hos oss som undersökte mig och kollade till mig tills att jag fick lägga mig raklång igen på sängen ända tips dom gav var då att dricka mycket och äta järnrik mat.

sen åkte dom igen men sen blev det bara värre och värre tills jag och syrran bestämde oss för att uppsöka ett närmaste gyn mottagning för att få reda på mera vad som hänt.

men tog som skämt och syrran märkte i hissen jag var på väg att svimma tog tag i mig och o hjälpte mig till en tom bår men fick berätta i bland för personal vad som hänt och vänta på ambulansen som kom till slut och hjälpte mig in där dom började med olika prover och frågor .

samma sak på akuten och- samma sak på akuten på gyn där på Danderyds som vart super gulliga mot mig också kändes skönt med tanke på pappsen Förra året .

resultatet efter kiss provet visade positivt att jag var gravid  och fick senare träffa en läkare som gjorde lite prover och gissade på att jag var i vecka 8 .

men jag fick bestämma om jag ville läggas in eller om jag ville hem o komma tillbaka i morgon.

Med med tanke svim attackerna så bestämde jag mig att vara kvar på observation och säger som sonens gudmor att det här var meningen med tanke på galningen till lilleman pappa som slutade med att jag drog i från efter han larviga andar/spöktroende.

men prata lite med vänner och dom jag litar på om detta.

i allafall mår jag mycket bättre nu än tidigare i dag orka sitta upp och nu utan snurra i huvudet.

början jag en gång blev lite snurrig också när jag kom upp till mig rum och satte mig på sängen.

men detta var ett missfall i vecka 8.

och nu börjar blodtryck bli som det ska igen också och allt annat såg fortfarande bra ut tur var.

dock värsta av allt var dessa 2 svimningar jag varit med om under dag.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards