Direktlänk till inlägg 18 maj 2018

En jobbig dag men hemma nu!!

Av anonym anonym - 18 maj 2018 23:44

vaknade i dag runt 08:44 över dom flyttade den ena sängen som stog tom men vaknade av det.

ganska pigg kom inte och kollade blodtrycket på mig  undersökte mig också om man hade feber eller inte.

pratade lite med ett par vänner via sms o det som höll mig i sällskap via sms igår till 23:59 sen slocknade jag.

men dumpade dessa sjukhus kläder också fryser alltid och inte sköna eller precis.

sov i mina egna kläder i stället  skönare var det också så klart.

pratade senare med syrran och mamma och samma vänner som igår eftersom dom var oroliga över mig.

mammsen ringde igen fråga när jag fick komma hem som jag inte kunde alls svara på eller.

men skulle höra av .

så småningom kom läkaren som jag skulle träffa fråga om det gick bra att gå och om jag behövde gå på ec som jag sa ja till kände lite wc kris i dag.

hur kan man ha wc behov om man inte fått dricka något eller äta något liksom.

efter undersökningen så blev jag svimfärdig igen blev tvungen att gå och lägga mig på britsen till läkaren hade hämta en sköterska som kunde hjälpa mig till min säng som jag la mig än att sitta Plus fråga henne vilket alternativ som var bäst att ta sig hem på också som antingen var att bli hämtad än att åka komunalt i fall om det skulle hända något.

 Men då fick jag äta och dricka samla på med energi så både frukost och lunch åt jag laxen var bäst.

men ringde mammsen och berätta vad dom sagt hur jag skulle ta mig hem berätta för henne om vad dom sagt och som frågade mig vem ska köra då bättre med taxi som fick mig nästan gå i taket helt ärligt o blev både besviken o ledsen  när hon sa så till mig .

så kom hon med min frukost såg mig ledsen teoddeet hade med missfallet att göra som det ej hade som jag nämnde också.

skrek eller närmare kände att jag ville det åt mammsen med tanke på vad hon sagt o hörde mig ledsen.

så hon ordnade skjuts till mig av min farbror som hämtade mig också .

det hade kunna gå hur som helst ju om jag åkt komunalt plus skitsur också som jag ej var nu.

kändes mer tryggt nu om man säger så .

men blandade känslor har man haft hela dagen eftersom jag inte vet om det här missfallet som jag fick reda på i vecka 8 eller denna upplevelse från morgon tills man visste vad det handla om också .

men haft blandade känslor har jag haft i allafall i dag för jag inte räriktigt vetat vilket av dessa som vart jobbigaste som sagt.

men nig mest det som skrämt mig var det jag upplevde på dagen mär jag knappt kunde varken stå eller röra utan bli svimning.

 

annars har jag bara tagit det lugnt framför tv.n käkat och druckit massvis med vatten också  men utmattad och trött då klart  vilat mycket.

 

Men skönt man att man fick komma hem igen efter denne mardröm som jag vart med sen igår.

den frukost tiden .

men nu 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards