Alla inlägg den 22 maj 2018

Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:41

  sen senare i dag så eller redan igår så lovade jag mitt ❤️ Att baka en paj som han har tjata på c:a en vecka nu när man väl var igång så då ville ❤️ Inte bara knapra på degen.

dock ger jag ej receptet på denna deg eftersom det är familje recept.

Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:40

      dagen mat i dag är detta dock hann jag ej ta något bild på frukosten försöka i mirgon så man få en helhet av hur en dag kan vara för mig .

Bild 1 är då lunchen som är fruktsallad,bild 2 är då middagen en plocksallad och bild 3 glass men något som jag nu måste börja trappa ner med och bara äta då och som andra sötsaker också men ska ge hela bilderna på vad jag äter under en dag i morgon Så var denna dag i allafall så får man se i morgon.


Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:27

 

Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:26

denna dag började då så här i stort sätt om man tänker som sagt vaknade av att mitt lilla ❤️ Väckte mig med att lägga sin bästa kompis kanin på min nacke så att man vaknade också.

så åt frukost ❤️ Lånade mitt lilla mitt lilla ❤️ Min älsklings kopp också men det gjorde ingenting har ännu en till älsklings kopp som kaffet smakar som bäst.

kom i väg till dagis och favoriten mötte upp oss tillsammans med special pedagogen också.

sen hem och tog min sista kopp kaffe sen dammsög vattnade mina plantor också gjorde jag och i morgon ordna en större kruka för dom också så det är gjort också.

 Sen gick jag ut och handla en sallad till middag och sen ny promenad .

dock samtidigt bli irriterad också för den här killen i huddiksvall hade visst fått för sig att vi skulle ses trots att inget var planerat eller tänkt med tanke på mitt missfall som jag haft förlorade nästan 1-2 liter blod också.

och bara behövt ta det lugnt inte behövs tänka på något annat .

plus ville att jag skulle komma till Uppsala enkom för lunch också .

och efter det här med att försöka pussa mig det skrämde det också förra gången så då kände jag att hade nu får det räcka blev skrämd o vissa saker måste ju få ta tid också som sagt.



Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards