Alla inlägg den 27 maj 2018

Av anonym anonym - 27 maj 2018 23:11

 

Av anonym anonym - 27 maj 2018 23:10

     

Av anonym anonym - 27 maj 2018 23:09

jag vaknade av att min lilla älskling kom in till mig och väckte mig som överaskade mig  bra också.

mammsen kom ändå och sa att hon behövde  det ända hon gjorde var att byta blöja på honom sen tog jag hand om resten men kände av huvudvärken från i går och ganska kraftig var den också så klart värre än i går kväll till och med.

 

dock skulle börja lags frukost till min älskling och mig satte i gång vatten kokaren också och då hände efter jag hade hunnit blir med  mitt lillas Frukost.

 

att huvudvärken satte utom ordentligt måste jag säga att den gjorde.

 

mitt lilla ❤️Ville hjälpa mig med att ta kaffe koppen som gjorde mig nervös eftersom det var kaffe o den också.

 

men lyckades göra en bytes affär med mitt Milla ❤️

och så bli en bytes handeln

Men det gick bra.

 

men varför man gick och med detta .

 

varför jag ej kunde vara i köket var att det var för varmt där för att sitta.

därför vald hörn rummet i stället svalare älsklingen fick se det han ville försökte ha lite koll på honom.

 

men jag själv somnade  och trots  huvudvärken  varmt kaffe och varm gröt hade man gjort.

 

men somnade men det gjorde mig gott och sov 1-2 timmar med örat på glänt också.

 

för mitt lilla ❤️ Skull och om det skulle bytas program men så glad att jag sov bort huvudvärken verkligen skönt det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards