Alla inlägg under maj 2018

Av anonym anonym - 5 maj 2018 22:00

    

Av anonym anonym - 5 maj 2018 21:00

          

Motionscykeln                 18.4   24.4      5.5 maj! 

   

översta

18.4 svart/ begie 

24.4 ljus lila/rosa

5.5 maj i mörklila

 


Av anonym anonym - 5 maj 2018 20:45

i dag äntligen gymmet har ju inte gått på en vecka  men har ju var valborg också och sen hitta på saker med lilla ❤️ Verkligen tagit chansen och bara ägna mig tid åt honom.

men underbart väder var typ halvt svettig när jag kom fram till gymmet också märkte jag.

hann cykla ungefär en kvart innan hag skulle in på dansen också .

i dag var det på ett sätt gammalt steg och samtida nytt steg i det första blocket.

övningen med armarna var nya men själv steget sen 2 år tillbaka måste jag säga att det har vart.

mammsen haft ringt mig så ringde henne på en gång efter gymmet också som hade lite ont i skulderbladet.

men hade tagit det lugnt när jag var på väg hem.

såg att det var Kungsholmen runt blev en aning misstänksam efter detta.

Av anonym anonym - 4 maj 2018 22:45

denna kan jag inte säga något än trött och i lös tjafs mellan mig och mammsen sa ganska taskiga saker om min övervik men efter har lämna ❤️Så kom han den installersren.

jag hälsade p

Men då tog jag på att sova ut en stund Sängen men sen gav jag  var.

Av anonym anonym - 3 maj 2018 23:54

väcktes av mitt ❤️ Hoppade på mig som att man var besatt som sagt 🙂 men höll nästan göra tabben med att frukosten inget vidare där också.

men vara gråaet och laripno en fin tur till förskolan där förskolan också 👏👏.

Men gick bra att hämta lilla ❤️❤️ Killen.

lätt att lämna ett

fint på månänder kvar det hördes ju ganska högt också.

men vädret på morgonen och innaen började att. Prata göra men blebbleett tjafs i stället.

det här med att åka till Finland som jag absolut inte är ett dugg pigg på men det löst.

seh vet jag Att det datumet vi åker till illan och det är sånt lite trovärdigt 

Av anonym anonym - 2 maj 2018 23:30

   

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards