Alla inlägg under maj 2018

Av anonym anonym - 29 maj 2018 22:45

hade visst hade anfall på morgonen 🙁 dock inte det nu på morgonen runt halv åt och kunde dock inte sova hur man än försökte att sova efter detta som dag.

men min mamma som fick lämna mitt ❤️ På förskolan i än för mig mamma fick lämna ❤️ I dag och så hämtar jag älsklingen sen i stället som sagt. ❤️

Sen hann man duscha innan man skulle i väg till bromsar och min farbror som bor i blommar området dock var tänker jag ej säga förutom bara detta .

lunchen var  man aldrig veta om eller så det var  roligt i allafall och en lite andra grejer som skylla haft med pappa att göra som skulle egentligen fyllt 75 år i dag och aldrig var nån som han har gillat att fira så detta var trevligt och lyckat själv.👍

Sen vid 16:30 hade jag en dejt en väldigt trevlig och väldigt rolig också vi var lika men samtidigt inte direkt lika eller  så får  se vad som händer fram över också.,man vill ju samtidigt inte hoppas för mycket samtidigt.🙂

 

annars har det vart vädret varmt och gott väder och fika med dejten var en fika och som i present så jag ett sl kort som jag fick i present också efter att jag berättade hur jag skulle ta mig till Danderyd i mirgon och då han köpte detta sl kort

 

Av anonym anonym - 28 maj 2018 23:54

   

Av anonym anonym - 28 maj 2018 23:54

       

Av anonym anonym - 28 maj 2018 23:53

jag blev väckt av mamma som kom och berätta att min lilla ❤️ Hade kräkts och bad mig att komma dit som jag gjorde också.

blev ju orolig när jag fick höra att han hade kräkts blod också.

men såg att det var jordgubbar som tur var hade fått panik annars som sagt.

men hjälpte till att få bort alla lakan mm som hade jordgubbar på sig och luktade jordgubbar. Men älsklingen när dom väckte mig så var han ganska grinig av sig också så klart.

plus väldigt trött också var han  väldigt trött också  men ville se Nicke nyfiken sen ut på gården dock inte länge men bättre än ingen så klar.

sen ville hem och  ordna mina medeciner också inför sommaren också så klart.

ut och gå med ❤️ Som somnade ganska snabbt och sov sen i nästan 1-2 timmar.

men gick till apoteket och fixade mina ärenden också där.

och sen lite andra saker också själv klart.

sen hem såg vaknade mitt ❤️ Till vi käkade han kollade på Nicke nyfiken så hängde han med till apoteket en sväng också och hämtade dom sista medecinerna .

sen hem och bara tagit Lungt och fixat mig en ny dejt också som sagt så får man se vad det är dör snubbe.

Av anonym anonym - 28 maj 2018 23:52

Av anonym anonym - 27 maj 2018 23:11

 

Av anonym anonym - 27 maj 2018 23:10

     

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards