Alla inlägg under maj 2018

Av anonym anonym - 24 maj 2018 23:15

     i dag blev min mat så här i dag denna gång.

 Bild 1 frukost havregryns grör

 bild 2 lunchen frukt sallad

bild 3. Mammas broccoli pure

Av anonym anonym - 24 maj 2018 23:00

 

   

Av anonym anonym - 24 maj 2018 22:45

  

min dag i dag började för en gång skull helt lugnt mitt lilla hjärta väckte mig med på väldigt gulligt sätt också denna gång också var bara mysig med en som klättrar upp i sängen och leker han åker olika fordon så klart också speciellt flygplan.

och sen senare kom ett meddelande av min dejt som jag ska träffa i morgon och jag hade fundera på en sak också efter en fråga efter igår .

om jag hade bakat något mer sen i går den här pajen också.

men sockert hade tagit slut så frågade honom på morgon kvisten i dag om jag kunde baka något  till i morgon eller över morgon som jag sa ja till också godare ju med hembakat än för färdiga saker.

sen var och handla på fridhemsplan och maxi sen starta med  bakningen och fick allt bli bullar choklad/vanliga kanel/socker bullar i fall om den med choklad inte blev bra.

och sen pratade lite med dejten måste erkänna har saknat honom prata med honom .

men ser fram emot att träffa honom i morgon.

killen från hudik har inte känns bra eftersom han hade försökt pussa mig och försökt och .

thats is.

skriver mer om dejten i morgon

 Något jag det fram emot på  riktigt.

Av anonym anonym - 23 maj 2018 23:45

dagen 

 

       sadeln mat i dag och ska nu berätta vad detta är som jag har ätit i dag så klart.

bild 1 frukosten. Havregryns gröt med lite socker margarin kanel och kaffe med laktos fri mjölk.

bild 2. Lunchen fruktsallad med laktosfri créme fraiche.

bild 3. Mellanmål laktosfri yoghurt med granola

bild 4.rökt lax sallad  med ris blandat med morötter ärtor brytbönor en super god äpple currysås och hummus med chilli.

och massvis med vatten har jag druckit.

Av anonym anonym - 23 maj 2018 23:44

vaknade av en mardrömm som jag fick i natt kommer inte i håg den helt klart men något med Finland färja var detta och sen kom mitt lilla ❤️ In till mig och ställde sig rakt på magen på inte underligt angående att man vaknar nästan i panik då som sagt.

men mysade en liten stund gjorde vi innan vi gick upp och jag lagade frukost till mig och mitt lilla ❤️.

även om det tog en stund innan han ville äta men det som förvånade mig var att han pt gröten som jag lagade till honom även om det tog sin stund  men kände mig i allafall glad att han pt den med tanke på att han aldrig har vela äta den som jag lagat mitt lilla ❤️.

sen hörde sig den här killen från hudik av sig så att jag i går fick säga i från stopp och belägg att han inte kunde respektera det som hände mig i torsdags angående missfallet och sen den här blids förlusten jag vart med om och i stället började igår tjata om att jag måste ta järn tabletter och gärna betalae åt mig så jag kunde börja ta dom men började nästan att koka av irritation .

så mycket jordgubbar och andra järnrika produkter som man ätit dom senaste dagarna.

då borde mitt järn värde vara bättre alla är ju olika som sagt .

men varför tvinga mig alla är ju olika som sagt.

 Gick till apoteket för att undersöka och plus hämta ut dental munskölj har precis att det räcker flera månader också.

men järntabletterna var bara strunta i eftersom dom som var utskrivna kunde ej hämtas ut pga av att dom är enkom för ha på sjukhus som sagt.

sen hem och hämta mitt lilla ❤️ Smidigt och bra tills han skulle börja springa ner för backen och ner till gatan. 😐

 

Sen var kvällen lugn pratade med snabb dejten förra veckan men nu en ordentlig dejt sitta och slappa och prata umgås också .

grymt söt och grymt snygg tycker jag.

men räcker med att go och söt till honom  vill inte ännu direkt säga orden grymt snygg.

hade gärna lagt ut en bild på honom men eftersom jag har respekt för andra personer så vill jag inte känns bara fel.

 

Av anonym anonym - 23 maj 2018 23:43

  oCh dagens steg är då detta också som jag nu har ådra kommit men ska allt bli bättre på detta nu nu när man är på balans igen.

Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:41

  sen senare i dag så eller redan igår så lovade jag mitt ❤️ Att baka en paj som han har tjata på c:a en vecka nu när man väl var igång så då ville ❤️ Inte bara knapra på degen.

dock ger jag ej receptet på denna deg eftersom det är familje recept.

Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:40

      dagen mat i dag är detta dock hann jag ej ta något bild på frukosten försöka i mirgon så man få en helhet av hur en dag kan vara för mig .

Bild 1 är då lunchen som är fruktsallad,bild 2 är då middagen en plocksallad och bild 3 glass men något som jag nu måste börja trappa ner med och bara äta då och som andra sötsaker också men ska ge hela bilderna på vad jag äter under en dag i morgon Så var denna dag i allafall så får man se i morgon.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards