Alla inlägg under maj 2018

Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:27

 

Av anonym anonym - 22 maj 2018 23:26

denna dag började då så här i stort sätt om man tänker som sagt vaknade av att mitt lilla ❤️ Väckte mig med att lägga sin bästa kompis kanin på min nacke så att man vaknade också.

så åt frukost ❤️ Lånade mitt lilla mitt lilla ❤️ Min älsklings kopp också men det gjorde ingenting har ännu en till älsklings kopp som kaffet smakar som bäst.

kom i väg till dagis och favoriten mötte upp oss tillsammans med special pedagogen också.

sen hem och tog min sista kopp kaffe sen dammsög vattnade mina plantor också gjorde jag och i morgon ordna en större kruka för dom också så det är gjort också.

 Sen gick jag ut och handla en sallad till middag och sen ny promenad .

dock samtidigt bli irriterad också för den här killen i huddiksvall hade visst fått för sig att vi skulle ses trots att inget var planerat eller tänkt med tanke på mitt missfall som jag haft förlorade nästan 1-2 liter blod också.

och bara behövt ta det lugnt inte behövs tänka på något annat .

plus ville att jag skulle komma till Uppsala enkom för lunch också .

och efter det här med att försöka pussa mig det skrämde det också förra gången så då kände jag att hade nu får det räcka blev skrämd o vissa saker måste ju få ta tid också som sagt.



Av anonym anonym - 21 maj 2018 23:45


måste säga att i dag har min energi varit bättre  visst även om man hade några störande saker samtidigt dock var stämningen inte så bra bara att bita ihop för mitt lilla ❤️ Skull själv klart också måste jag säga.

men när jag skulle lämna ❤️ Så då  vart det varmt  och här hade man tagit på honom en fleece jacka för att det skulle vara kyligt men dör fick jag i allafall.

sen kom min så kallade förvaltare också som jag inte tål efter det här mötet med honom dör man utlovades pt när jag hade ordna en pt som han ville men sen ljög för mig.

plus ha klanta till sig ett par gånger så man nästan ha vela ge hämnd tillbaka.

och ville säga hej till mig men med tanke på dessa punkter så 

 

1. Ljugit rakt upp i ansikryrvpå mig

2. Klanta till sig medan man var på Teneriffa resan med det hör när jag fråga angående rese vagnen som han genast satte in pengar 

för fast jag bad honom att vänta tills att man var hemma där Teneriffa som han inte lyssna på.

 

sen såra mig med något annat så klart som gjorde jag fick nog till slut.

och sen har mage att fråga om jag var hemma fast jag inte ville eller hade någon lust så jag  träffas eftersom jag ändå skulle byta binda så ville jag vara i fred

men gjorde det i allafall .

sen handlat har man komma i balans med mig själv eller vart länger ut .

handla ingredienser för min frukt sallad.

Av anonym anonym - 21 maj 2018 23:00

 

Av anonym anonym - 21 maj 2018 10:07

Angående min text hur jag skriver och vilken färg i text och bakgrundsfärg .
Jag är en ensamstående små barns med son på 3 år .
Jag kan inte sitta framför en dator med son som då börjar slå på den och som vill Se något annat i stället än att man själv blir frustrerad av det.
Jag bloggar i från min mobil när jag gått och lagt och sonen har gått och lagt sig.
Så är man slut och ända möjligthet för mig är då att blogga så sent det går ändra kl tider eftersom jag har olika inlägg .
Ni som har barn och jämnårig och kanske som jag ensamstående mamma förstår vad jag menar.
Behövs inte läxas upp med för det är små bokstäver har det största alternativ jag får fram på mobilen tyvärr sitta blogga framför en dator kl 00:00 - 01:00 det gör jag bara inte .
Så gilla läget !!
Ha en bra dag så kommer jag in i kväll

Av anonym anonym - 20 maj 2018 23:55

dagen började bra mys stund med ❤️ Tills det var dags att stänga av tv.n så det inte blev hela dagen i stället.

sen den vanliga frukosten till mammsen.

och sen där började starten och denna gång inte  jag .

syrran kom och jag berätta om det här med koppar spiralen för henne och självklart sa måstes berättas också som hag kände nej det här ör privat liv allt angår inte allaci min i närheten.

tyvörr måste man ha vissa saker för sig själv samtidig och sen berätta nör man känner sig mera redo för det.

och det har inget med mitt lilla ❤️ Aldrig i mitt liv vart arg på honom eller.

älskar den lilla killen av hela mitt ❤️ Också självklart.

men självklart så skulle min så kallade mamma självklart  började ge mig skit som att missfallet skulle vara mitt fel som det inte är eller men.

så man har fått snit för det ens till det  andra som precis allt hade vart mitt fel om detta Lite andra saker också så klart också har det vart.

så hon och jag har knappt prata med varandra förutom bara mitt lilla ❤️ Han är viktigare för mig också speciellt nu eftersom har inträffat.

och sen att man har mage att söga till någon som är i känslig fas och har fortfarande lite ont i magen inte på samma sätt som tidigare  på torsdagen när man fick reda på saker som i vecka 8 och ordet missfall och nu har mage att anklaga mig som det skulle vara totalt mitt fel att detta missfall inträffade och sen en iskall mamma som ger mig bara skit och gjort nu hela dagen också till och med .

även om föräldrar vill ens bösta så har man ingen att anklaga sin dotter samt som går igenom en jobbig period.

det är så lågt visst olika viljor har vi samma temprament .

men att skylla på sitt barn är fel och lågt plus att vissa så ska man kanske förtillfället kanske lägga sig för det är känsligt.

personligen hade jag avvaktat saken tillsvidare.

farmorns son kan jag förstå att hon att han ska sterilisera sig eftersom han kommer inom 3-5 sekunder så det förstår jag till 100 % självklart och med tanken på alla sjukdomar han har så skulle nog vara ett klokt val.

fick ju berätta sanningen hur det egentligen till och att vi måste också tyvärr inse hur läget är vare sig man vill eller inte så måste man ju respektera andra så det inte blir samma historia på nytt.

och att man utsätter dom för samma sak.

även om jag klarar att ta mer ansvar och är mer mogen ålder och inte barnslig .

och det förstog han så får se om hans tanke ändrar sig så klart.

själv tänker jag skaffa ett preventiv medel som inte ger jobbiga o plågosamma mens smärtor som spiralen gjorde och ledsnade på sen blödningen och mensvärken man fick.

ska fråga med tanke på efter kontrollen eller var det nu heter.

dock inget som msn går upp i vikr av och kraftiga blödningar som exempelvis spiralen  till exempel.

så detta var nr 1,rena mobbningen med andra ord men tanke på hur mår man mår känslig man är och mycket känslor också som är allt inblandade och sen iskall mamma mot sin dotter mycket lågt.

nr 2 nu också.

sen tjafs om resan till sommar villan och våra olika viljor också låtsas att jag personligen tycker det är dör länge när någon vecka då och då passar mig som vill ha allt bära och inte 7-8 km i från och världens tråkigaste gym också så klart.

som dock ignoreras i stället här ochcsamma sak varje år pga resan dit som också visar hur jag mår innerst inte.och fått prata av mig med några vänner i dag med tanke på hue jag mår och känslosam just nu också .😢😢

 

 

 

 

 

Av anonym anonym - 19 maj 2018 22:45

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards