Alla inlägg den 5 juni 2018

Av anonym anonym - 5 juni 2018 21:15

dagens började att mammsen väckte mig halv sex eftersom vi skulle föra syrran till vaanda flygplats eftersom hon skulle åka hem i dag.

och jag har ännu varit för lat för att ta kontakt med min förvaltare också  men ska göra det.

Men ingen rolig dag i dag har det varit måste jag säga.

Det har blåst hela tiden och kallt också har det också så man fick ta in sina grönsaker och ställde dom på spisen och tände lampan också för att dom skulle få ljus också med tanke hur vädret var i dag.

 

men annars en ganska tråkig dag har det vart.

var till nummela i dag också och sen väl hemma igen så var man hel slut också.

och trött också med tanke på att man har gått upp så tidigt också.

sen på kvällen ringde syrran också så pratade vi lite också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards