Alla inlägg den 6 juni 2018

Av anonym anonym - 6 juni 2018 21:46

min lilla älskling väckte mig på morgonen men var helt out men var ju tidig väckning också igår som gjorde sitt också.

men kom upp i allafall gav min älskling på huvud som nu bara nu mera får göra i stort sätt man får knappt ge nån kram och går man fram och kramar honom så får jag höra nej mamma inte krama mig.

Så bara att gilla läget om man säger så då även om man samtidigit inte gör det han är ju min lilla älskling också så på det sättet så bryr jag mig inte.

I dag blev det en sväng till ikea sensation att det hänt något i dag.

min älskling har ju tjata om sin tågbana som han har sakna mycket så var och köpte en ny som är till för att ha här också så klart.

så packade in hans vagn och sen for vi i väg till ikea.

och på vädret på radion var dom roliga att regnet skulle bespara sig så man kunde typ glöma att det skulle komma reng i dag.

och i andra vädret sa dom att inget regn skulle synas till.

den humorn har dom inte på radion i sverige eller på tv eller som dom har här.

Synd i stort sätt tycker jag måste jag säga.

det gick bra på ikea i allafall och kollade lite på sånt som jag vill ha och tror att jag kommer att köpa det här tårtskäraren och lite muffins formar i större och mindre modeller och sen mindre mönster om man gör en mindre tårta eller något annat.

så det vet jag att jag ska ha och sen så ska jag köpa lite andra saker men det blir nog hemma sen tror jag.

om man ska börja med sina planer som sagt så gäller det ju att lite saker hemma.

tänkte skaffa allt i silikon och olika mönster också.

så det finns lite alternativ till detta.

Och sen kanske den här reseväskan med mumin så kan syrran få den som jag har nu.

Ska fundera den jag hittade var ju så gullig måste jag ta och säga att den var.

Men men tänka sig när vi kom ut i från ikea så då så var det mörka moln på himmeln och när vi närmade oss veikkola så kom det ett rejält reng också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards