Alla inlägg den 7 juni 2018

Av anonym anonym - 7 juni 2018 23:10

       

Av anonym anonym - 7 juni 2018 22:41

min lilla älskling var väldig grining i morse jag klev upp och tog hand om honom.

vill inte äta frukost eller ha nånting.

Så det fick vara men sen lunga det sig efter ett tag som sagt.

men har blåst bra i dag och vi pratade lite om igår att åka till muminkafet i helsingfors på fabian gatan där.

eftersom jag har lova min lilla älskling detta också som sagt och så ska man allt hålla detta också.

Fick sen mail av silja också som äntligen begripit att jag ville avboka min åbo biljett tills jag hade prata med förvaltaren.

Som jag också sen gjorde senare på kvällen och märks hur dum i huvudet personen i fråga är han passar verkligen inte i det han gör.

om man ber om hjälp med nånting så är det ju en självklarhet att man hjälper vare sig det är mini summa eller stor summa.

så började det här larvet som han har låtsades det ena och det andra.

Började skylla på betalning till tandläkaren fast det var bussen till helsingfors jag pratade om och vad det kostade som enkel biljett.

han är helt dum i huvudet som sagt.  

så skrev bara som tack då får ta och bli samma problem som förra året då och gå från ruta 1 igen.

är det mitt fel att jag inte kan se konto utdrag här

eller se vad man har på kontot

2. är det mitt fel att jag inte kan betala via nätet som mina andra kontakter kan.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards