Alla inlägg den 8 juni 2018

Av anonym anonym - 8 juni 2018 22:30

blev i dag en lång proemnad  med lilla älsklingen efter att vi hade vart och handlat.

men om vi börjar där så var vi då till butiken och jag kollade lite runt på bakprodukter och jäklar vad dom har mer här än i sthlm måste jag säga att dom har.

kommer visa vad det är dock inte märket på vilka som tillverkar dessa med full respekt så kommer vända bort etiketterna.

Och sen lite andra saker som man aldrig sett hemma eller .

Så ska köpa hem allt det som inte finns hemma tänkte jag mig eller har planera in skulle jag väl säga att jag inte skulle.

men vill verkligen ha hem detta så är det bara .

hemma sen åkte mamma till hustomten en sväng och min lilla älskling var trött och ville ut i vagnen och sova så tog en promenad med honom till veikkola också och tillbaka hem.

annars var kvällen lung och bara mysa med lilla älsklingen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards