Alla inlägg den 9 juni 2018

Av anonym anonym - 9 juni 2018 23:12

     

Av anonym anonym - 9 juni 2018 22:58

nu i 3 dagar har det vart svinkallt och inte ett dugg skönt.

min lilla älskling väckte mig med att dra  av mig täcket ropa naken och börja trumma på mina bröst efter jag sov naken denna natt.

men klev upp vi gick tillsammans till stugan och äta frukost.

och sen bara myst med honom hela dagen i dag jag och min lilla älskling.

så hållit honom i sällskap hela dagen och kolla på lite tårtor också eftersom jag tänkte laga en tårta till midssomar och köpa det som jag nämnde i tidigare blogg produkter dock kommer jag ej visa märket på dom för att vara på säkra sidan.

så håller på att funderar nu vad jag ska hitta och sen den 24/6 åker jag hem.

Men för mammas och lilleman skull som jag kommer att laga detta.

annars hade det ej hänt så mycket mera i dag underbart väder i allafall har det var.

rensa lite i min ena pallkrage tänkte göra resten i morgon och sen måndag ska jag lägga i mina grönsaker där som har hunnit växa och i morgon fick större kruka åt mina ärtor.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards