Alla inlägg den 11 juni 2018

Av anonym anonym - 11 juni 2018 23:45

hade en liten glad gubbe som väckte mig med att krama mig tills jag kom upp också.

var en mys morgon måste jag säga  men mysig och på gott humör 

som han också ska vara själv klart min lilla mys ❤️.

men han blev trött senare så bestämde mig för att gå till att gå till butiken med ❤️ Så att han fick sova en stund med tanke på hur sent han somnar på kvällarna i stort sätt.

Var och handla bland annat socker pastan i blå rosa vit ( det jag lagt ut bilder på som förberedd)

eftersom detta i höst kommer till höra en av dom saker plus att jag ska köpa fler färger också så klart.

dom jag köpte nu har vaniljsmak också .

men kvavt och varm vind men varmt har det varit hela dagen i dag skönt.

och köpte nästan allt som jag skulle ha också bindor var en av dom viktigaste sakerna i allafall .

men valde fel vagn när vi gick .

sen på kvällen började det regna också så vi gjorde upp med att se om vi skulle åka in till Helsingfors i morgon och gå på mumin cafet som jag lovade mitt lilla ❤️ Nån dag denna vecka.

Av anonym anonym - 11 juni 2018 23:19

Promenad till veikkola med min lilla älskling som sov i vagnen

Veckans rapport

Av anonym anonym - 11 juni 2018 23:16

Nu är mitt projekt på gång efter en betänke tid.
Visar lite bilder på vad dock inte märket har jag täckt över.

3 av dom socker pastor som jag ska och med vanilj smak .

Ett annat tillbehör så nu några av saker jag ska ha införskaffade .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards