Alla inlägg den 14 juni 2018

Av anonym anonym - 14 juni 2018 23:11

  detta lagade jag i dag för skojs skull och för att mammsen var så sötsugen också och en liten älskligen också gillar såna här saker också men för hans skull försöker jag laga då och då för han ej ska bli för beroende eller för det är dummt.

och inte bra eller så klart.

Av anonym anonym - 14 juni 2018 23:05

      Dagens mat

Frukost     Lunch      Middag.

som då är frukosten kaffe med smörgås 

lunchen chiapudding med kokos och blåbär

fruktsallad med blåbär och lite yoghurt.

men ska nu från o med nästa vecka hitta någon annan mat att variera med så det ej blir för tjatiga bilder och på lunchen/middagen.

Av anonym anonym - 14 juni 2018 22:38

Väcktes av mitt lilla hjärta i dag men på ett mysigt sätt.

men hann vakna innan han kom in till och med måste jag säga att han gjorde.

vakande i någon sorts panik attack misstänkte ett sånt här väldigt kortvarigt anfall igen.

behöver ej vara det.

Men lagade gröt åt älskligen som inte alls åt upp förstår dock inte vad jag gör för fel på min gröt till honom helt ärligt vart så här länge nu så jag nästan har gett upp.

Men för att inte tvinga honom så säger jag lungt att du får äta den när du vill inget tvång.

så tog han och lekte en stund i stället med sina leksaker också.

Senare sen till sin hoppmatta som blev en sucse också så klart måste jag säga att det blev också som jag inte riktigt trodde först på också.

Sen kom mammsen upp också pratade med läkaren också som hon har och fick inte så bra svar som jag förstog det så därför går jag ej in på varför eller och ville inte det för hennes skull eller.

men var lite tjafs om det ena till andra också så klart så kände jag lite saknad av pappa också i dag och min sambo som dog i byggolyckan saknar honom lika mycket också gör jag även om jag har ett underbart litet   i dag och verkligen älskar och har kommit närmare sen jag fick missfallet så har vi kommit närmare varandra känns skönt.

har annars i dag hållit på med mitt projekt lite i dag också och teckna lite former också till detta också så klart.

vill ju gärna har någolunda klart en del och speciellt dom viktigaste grejerna också som har med detta och göra också så klart.

Tur är har man ju ett tag på sig också så klart så tror jag hinner med det mesta också med färger och det jag la ut i tidigare inlägg också.

sen bara myst med mitt   också så klart sjungit och lekt med honom.

Fjant förvaltaren hörde av sig är ganska förbannad på den punkten också men hjälpte lite med bort förklaringar om hur en dejt är villig att betala det ena efter det andra också.

Men som sagt nu är det på tiden med sluta att sär behandla mig och starta min projekt i typ mitten av augusti som sagt har jag tänkt mig.

Sen lite tjafs om det här med att jag vill hem men efter detta besekd känner jag att jag vill ha min mamma med mig och mitt   vågar nu inte lämna henne ensam med honom efter detta vill ha lite upp syn över nu henne och inte konstigt.

såg billiga båtbiljetter också så ska nu allt försöka övertala men på ett lungt sätt både för hennes skull och min och mitt    skull självklart med tanke på hur mycket han pratar nu om åka båt och silja serenade.

som min mamma tror att jag har försökt egga honom till men som jag dock inte alls har bara för man kolla på silja på you tube suck alltså.

Men vill bådas bästa för deras skull självklart .

Om man tänker på att jag inte våga lämna henne själv eller som sagt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards