Alla inlägg den 16 juni 2018

Av anonym anonym - 16 juni 2018 22:08

      Dagens expriment är detta i dag som jag nu håller på med vill ju ha dessa perfekta till midsommarn utan klumpar  eller något likande som sagt som det blev lite i detta nu vet ej om det har med värmen o göra i stugan eller inte eller att mitt kylskåp är tok för varmt för detta ännu.

Plus att jag tog reda lite på om man kan frysa också som tur är man kan göra.

 

1. den blå är en frosting till vanilj cupcakes

2.den gröna är frosting frosting till choklad cupcakes

3.choklad bollar lagade på mjölk choklad i stället.

(dom choklad bollarna blev lyckade av både mamma och mitt lilla   som förvånade mig.

Ska nog göra ett nytt försök på dom med mera mjölk choklad än vad jag nu hade.)

Av anonym anonym - 16 juni 2018 21:58

älsklingen väckte mig morse och känner mig så glad hur vi har kommit närmare varandra  hur han kommer helt självmant till mig på morgonen än tidigare också.

Kändes lite som att det har med missfallet att gör det här samtidigit också vet ej men jag misstänker på detta som sagt att det allt är så också.

Men gick upp till stugan där vi bytte blöja lagade gröt som han inte åt men nu börja gissa på att han har ledsna på gröten också.

Valde tomat och banan i stället  och lite smörgås med mjölk .

så dags för en time out nu för gröten ett tag i allafall.

Men nu ska jag försöka börja äta gröt i stället än en massa kolhydrater också självklart.

Men annars har dagen varit varm och skön har haft lite projekt med planering in för midsommarn som jag alltid har och tänkte göra något annat än bara cupcakes som man nu gjort varje år här eller sen 2014 tror jag att det blir.

Så bokade vi båt biljetter hem också till sthlm typ 2-3 dagar så jag ska försöka fixa ny koppar spiral

bland annat.

Köpa en ny dagbok lägga undan 100 kr också till nya mobilen spara både i kr och euro blir spännande hur mycket euro sedlar man har spara ihop efter sommaren också.

Vill verkligen ha iphone med större minne med tanke på hur mycket bilder jag tagit på  saker.

Annars lung dag har det varit ner till stranden och en  lite promenad också så mitt hjärta fick sova en stund men gick bara här på vägarna försöker nu spara in pengar på så gott det går här nu .

Inte direkt så pigg på en så kallad förvaltare som är king of the road egentligen bara äcklad av det.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards