Alla inlägg den 19 juni 2018

Av anonym anonym - 19 juni 2018 22:53


 
 
 

Av anonym anonym - 19 juni 2018 22:28

    Varför jag inte visar märket har med och göra att det inte ska blir reklam och täcker över det i stället eller som på flaskorna vänder på burken för det ej ska synas.

Och det är för att jag visar respekt för det företag.

Så det ej ska bli krångel eller något liknande som sagt.

Men detta fick jag hem från ikea och mat butiken.

Köpte lite mer muffins formar också i andra färger och mönster.

För att variera med.

Av anonym anonym - 19 juni 2018 22:26

En väldigt mulen morgon var det även om solen försökte titta fram ett par gånger också så klart men det var till c:a 10:30 som det höll sen började det regna så det hette duga till och med ett riktigt skyfall kom också måste jag säga.

Så att mammsen blev dy blöt till och med .

Vi bestämde oss för att åka till ikea i dag eftersom det allt skulle vara ett skit väder hela dagen i dag  också.

Så gjorde oss i ordning tog med som behövdes också så klart.

Och sen fort vi i väg också.

Var ganska mycket människor på ikea i dag också,

men jag hittade det jag skulle ha och mammsen hittade det hon skulle ha och sen gjorde som precis som jag med att avvakta.

Nästan att jag höll på att köpa allt som jag skulle ha men insåg varför? vi kommer ändå komma hit igen så kan man köpa det nästa gång i stället.

Det är bland annat därför jag startar mitt projekt också för att ju lära mig detta och plus inom att bevisa att jag kan om jag själv får bestämma utan hokuspokus åt en fjant förvaltare som bara är king of the road.

sen dom andra sakerna bevisa för mig själv att jag kan och har en egen vilja och att stå på egna ben.

Som fjanten inte tycker.

men mitt lilla   var väldigt krånglig måste jag säga att han att han var skulle hoppa i sängarna och sen skulle han klättra på en massa andra saker så att folk börja smått titta.

och lika så i mat butiken också måste jag säga att han var så slutade med att jag fick gå till den andra butiken i stället och försöka vara så snabb som det bara gick och visa sig att jag ändå var först på plats också vid bilen det trodde jag aldrig.

Sen senare på kvällen kom världens regn igen och till och med åska ett par smällar dock inte på nära håll tur var.

Då hade man fått spader kan jag lova att jag hade.

Men sen efter det har det var lungt naturen har fått vatten som den behöver här också.

Och gräs växer saker man plantera har också piggna till också.

Sen gjorde jag en mint choklad fluff på kvällen också som jag bland annat ska ha till midsommar tårtan som jag ska baka tårtbottnet till i morgon och sen på torsdag ska jag börja laga den.

Glassen tänkte jag i morgon också  så det är gjort och sen laga cupcakes eller närmare muffins med blå färg frostingen blir torsdag kväll också precis som ost bomben som jag ska laga.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards