Alla inlägg den 24 juni 2018

Av anonym anonym - 24 juni 2018 22:05

Sov bra men var ganska seg på morgonen kände jag och mitt lilla   kom ner till mig på strålande humör och kom och mysade med sin mamma en stund innan vi gick upp till gemensamma huset för att äta frukost.

Tog ingen lång stund innan mammsen kom upp eller som sagt .

 

Min lilla   lekte med sin bilar en stund och sen efter detta så kom mamma upp.

man hann i allafall lyssna på naturväktarna en stund också självklart.

Och sen nicke nyfiken på en stund också som jag lovade honom .

Vädret i dag var som i går reng moln som hängde över hela himlen hela dagen .

Blev en promenad med mitt   tog en stund för honom att somna också så klart.

Men man fick sig en skön promenad i allafall även om det inte var den vanliga promenad vägen som vi annars brukar gå.

Det här var den som vi kommer i från veikkola med  eller nummela och om man ska till helsingfors också  promenerade åt båda hållen men till slut så somnade älsklingen i allafall.

Sen vaknade han och så gick vi upp till stor stugan där  han lekte en stund så ville han se lite på nicke igen men denna gång så blev det stadens hjältar och då somnade jag och sov en stund också så trött var jag men samtidigt skönt var det också så klart.

Fick maila sen till min tandläkare angående om att jag inte är hemma och att jag är i finland så hoppas verkligen att man hinner få något svar.

Bestämde mig för att skriva i dag detta så det var gjort man måste ju också höra av sig 1 - 2 dagar innan för det inte ska bli knas på något vis.

men skriver alltid mailet att jag inte har till gång till telefon här och kan bara höra av mig via mail i stället .

Så bara hoppas det finns nån tid i slutet av augusti början på september då i stället så man inte behöver slippa stressa i hjäl sig.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards